Chapter Cincuenta.
Jongens, dit is een legendarisch moment in mijn leven: IK HEB GEWOON VIJFTIG HOOFDSTUKKEN GESCHREVEN AAN ÉÉN VERHAAL! Nooit verwacht dat ik zo ver zou komen (en de ideeën zijn nog niet eens op!)! En altijd als andere het zeiden, dacht ik: jaja, het zal wel, maar - dat komt door jullie. Als jullie niet die überawesommige reacties hadden gegeven, was het me nooit tot zover gelukt! Dus... Dankjewel<33
En dan hier, le other kiss(:
X.
Oh, en naar het vinden van een plaatje voor dit hoofdstuk, kwam ik dit awesome plaatje tegen; klik.
En dan hier, le other kiss(:
X.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
gvdmme mn hele reactie is verdwenen door CTRL+A en dan [delete]. Kut laptop. Oke ik herinner me nog wel wat ik schreef:
1 decennium geledenten eerste: ik vind die gif echt lachen
wat een zielig stukje is dit! Echt ik vind 't zo rot voor Hazel! Ik vind het ook rot voor Jake, haar vader, en haar moeder... Het is gewoon een heel zielig stukje.
Trouwens, ik moet Vomit wel even berispen. Ik bedoel, hallo, gaat ze een beetje hondsdol zitten doen, terwijl Hazel en Zayn net een emotioneel en romantisch moment hebben in de boom! Misschien heeft Vomit ook wel een trauma... Nee, ik denk van niet. Ze is gewoon een kutwijf. Ach ja, die hebben we ook nodig in de wereld.
Ik ben nu zelf ook helemaal een beetje emotioneel en romantisch. Of ja. Dat is niet echt het goede woord denk ik, haha. Maar je snapt wel wat ik bedoel En anders, heb je pech ;dp
En ze zoenen! Hoeraaaa! Eigenlijk had dat mijn eerste reactie moeten zijn... Maar ik was een beetje overdonderd onder de indruk van Hazels levensverhaal. Dus die zoen kwam daardoor even op de tweede plek. Jeetje, zoenen op de tweede plek? Ik ben er erg aan toe.
Ik moet zeggen dat ik Zayn wel echt een schatje vind! Ik hoop dat ik ooit zo'n vriend vind
poe poe. Mijn reactie is nu best lang o.0 En ik heb echt het idee dat ik alles voor de 2e keer zeg, omdat ik het dus opnieuw moest typen...
Gelukkig heeft ikheetsoraya al gereageerd, dus dan val ik niet zo op ^^
Nou Lincy, je ego kan me de pot op: Ik vind het (weer) geweldig geschreven! Ik bedoel, dat je m'n stemming beïnvloed, zegt al genoeg toch?!
Ik ben benieeeuwd naar het volgende stukje!
(en naar de volgende zoen.)
<<< hahahaha. hij klopt. DROOOOOOOOOGKLOTENHUMOR.
omg mag ik hierom janken?
1 decennium geledenja..
ik vind van wel...
omg dit is zo mooi gasdgasdhahadgsdg
ik wil ook zo kunnen schrijven omg IK BLIJF OMG ZEGGEN
OMG
...
maargoed, snel verder want dhsdfhasdfga
ja
beste reden ooit, en sorry dat ik lang niet heb gereageerd trouwens, oh OH WACHT IK HEB HELEMAAL NIET OVER LONDON VERTELD EN ILSEDELANGE,
nou het was leuk
doei.
LOL
nee grappeke, ilsedelange was zooo mooi echt ze was echt goed live ik zat echt van WOOOW kippenvel, heb ook de longen uit me lijf geschreeuwd hahaha. en london, oke ik ga mooi een uitgebreid verslag geven.
ik stond om 5:00 op om nog even klaar te maken, zetten mijn muts op en toen vertrokken we naar school om daar om 6.15 le bus in te stappen, ik zweer we waren echt druk en de hele bus irriteerde zich aan (harryshair) rachel en mij. MAARGOED, toen kwamen we aan bij een of andere vage trein, en toen gingen we onderwater rijden yay, WE KWAMEN TOEN AAN IN EEN STADJE MET KATHEDRAAL, ben de naam vergeten iets met een c... maar de kathadraal was dicht dus toen mochten we shoppen, en ik heb een panda muts gehaald trololol.
toen weer in de bus, de reis naar london om de gastgezinnen te ontmoeten, nou we hadden een oudere vrouw met kat... ik heb het gevoel alsof ik wat vergeet.... maarja toen gingen we eten en werden we naar boven gestuurd, was heel gezellig (ahum sarcasme)
Dag daarna ... KUT WAT DEDEN WE OOKAL WEER DE DAG DAARNA.... O.O oh ja wait, we gingen naar het museum BBC MUSEUM OMG DAT WAS ZOO GAAF, nja we waren een beetje de weg kwijt en toen kregen we een uur de tijd om in westfield te winkelen, waarna rachel en ik bijna weer te laat kwamen bij de rondleiding, maar ja daar werd je dus alle studio's van tv door rondgeleid en en en verhalen verteld dus ik eers:
"Is the voice UK recorded in one of these studios?"
"Yes it is actually, the blind auditions were recorded in the biggest studio we have in this building."
me thinking *omg jessie j, danny van the script, will i am en tom jones hebben hier gelopen*
gaan we verder komen we aan in zo'n chilling room voor de artiesten, begint ze over jennifer lopez te praten die langs is geweest TOEN SCHOOT ME TE BINNEN DAT ZE OOK BBC RADIO DAAR HADDEN DUS IK.
"Has one direction been here?"
"Why are you a fan?"
"... yeah... kinda..." *probeert niet als een totale freak over te komen, maar toen merkte ze mijn armbandjes op waar de namen opstonden faal*
"yeah i saw them actually, quite nice looking lads."
me:" GSDGHASDGHSDGHASDGH RACHEL RACHEL ONE DIRECTION HEEFT HIER GELOPEN OMG." ik had de neiging om de vloer te zoenen maar dat deed ik maar niet. jupjup, en vervolgens moesten we met de underground en ja er waren nogal veel mensen en ik werd raar aangekeken omdat ik mijn panda muts ophad... nouja het kan ook zijn dat ik een beetje hyperactief deed maar dat ben ik altijd.
Toen liepen we langs buckingham palace of hoe je dat ook schrijven mag, en dat was echt groooot O.O richting covert garden waar je paar straat artiesten had, en ik natuurlijk weer een blonde opmerking wist te maken. EN OMG DE WAS EEN ZON JONGEN DIE WAS ZO KNAP, dus we hadden "onopvallend." een foto gemaakt, waar rachel de hele avond over heen had gekwijld.
Volgende dag gingen we naar soort kasteel dat vroeger een gevangenis was en kreeg je nog allerlei dingen bij te horen enzo WAS AWESOME, was naast de towerbridge, vervolgens gingen rachel en ik SHOPPEN en die avond gingen we naar een musical, wicked, daarvoor gingen we bij het station even snel opmaken en alles HET RARE WAS DIE JONGEN WAS ER WEER. dus wij: en ze wezen ook naar ons dus hun herkende ons ook nog. Vervolgens zitten we daar in dat gebouw. WAS HIJ ER OOK, kwam een andere vriendin aan: ja hijs duits ik zat bij hem in de metro. ik: "GODDAMNIT MIJN DUITS IS ECHT SLECHT WAAROM MOET IE NOU WEER DUITS ZIJN." en toen begon de musical. serieus ik heb zitten janken, hoe ze zongen was zoo bloedmooi. Echt niet normaal, NIET NORMAAAAAAAAAL, en toen gingen we terug naar het gastgezin. trololol die avond snel wezen slapen en toen klaarmaken om naar blue water te gaan, WAS ZO GROOT EN MOOI. en ik had een carrot cupcake gezien en dacht OMG DIE MOET IK PROBEREN, maar dat was het ranzigste cakeje. ooit. BAHBAHBAH. dus rond een uur of 11 gingen we terug en waren we een beetje deud. Op de boot en uitkomen in frankrijk om vervolgens naar de chinees te gaan in nederland, een wijntje te drinken, over emotioneelworden, films kijken en naar huis te gaan.
DIT WAS MIJN VERSLAG, wauw dit was nog best veel werk, volgens mij is dit de langste reactie ooit, ik zou een danceparteh houden WOOP WOOP
maargoed,
ik heb niet lang een reactie gegeven want je suis ein bischen down, en nu een hele lange dus dat maakt het weer een beetje goed.
SNEL VERDER
Oh god. Ze zijn zo lief.
1 decennium geledeno.0 ik ben sprakeloos! zo mooi, zo lief en toch zo zielig
1 decennium geledenAwwwwh! Dit is so, so, so, so, so, so, so, so, so! damn cute eh. OMG unbelievable. I mean, this is so sad and happy and funny and cute at the same time!
1 decennium geledenWuaaahh, dit is echt perfect. Wauw. Speechless (oké, dat is niet helemaal waar als je kijkt naar mijn gebrabbel hierboven... Maar je weet wat ik bedoel, toch? ^^)