Q&A met Felicite & co.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
IEMAND DIE OOK EEN FOBIE VOOR CLOWNS HEEFT; JIJ BENT MIJN VRIEND. BAM. GA NOOIT DE FILM 'IT' KIJKEN.
1 decennium geledenHaha leuk dit!
1 decennium geledenSnel verder
like this!
1 decennium geledenLolololol die vogel!!!!!!
1 decennium geledenAhw, leuk gedaan! <3 Nu ben ik weer zo gek om op alles te gaan reageren. Maar dat komt omdat ik me verveel.
1 decennium geledenFelicite: Oké dan, ik snap je punt... Dit was pas het begin van mijn questions. Ik kom hier nog op terug.
Zayn: 9?! Omg, ik doe een moord voor zo'n punt. Dus als je wilt vragen aan Liam, heel graag.
Abi: Oké, hier heb ik weinig op te zeggen. Behalve dat hij niet zo lief is, hoor... Ach ja, ik denk dat je er nog wel achter komt.
Harry: Oké, oké! Rustig maar! Je kon het ook gewoon zeggen. (Ik kom er wel achter... Ooit.)
Ava: Ik lach me dood hier! Als jij en Zayn een relatie krijgen haal ik een 10 voor wiskunde. En een bitch is iets anders dan: In your face.
Liam: Uh... *Gaat films opzoeken* Ja. Zolang er maar geen clowns in voorkomen, want dan ga ik huilen... Serieus. Ho, wacht! Ik ga alleen met jongens uit! Ach ja, vindt ik toch leuker als met modetutjes.
Niall: Hoe krijg je het weg? Mijn neef eet er altijd vijf en nog een stuk fruit... En ik eet niks, want op school heb ik nooit honger.
Louis: NIALL! Je hebt mijn koekjes gestolen! Grrr... Ooit pak ik je terug. Maar toch bedankt voor het koekjes bakken.
Kyra: Oh ja... Zeg maar hoi en nog eens bedankt voor de koekjes die Niall heeft opgegeten. En sorry dat ik je even vergeten was...
Daisy: Haha! Fail Austin! Ik geef je groot gelijk, meid. Goed, goed... Dan ben je uh... Sweet & Cute. De vertaling navragen.
Filip: *Rolt van haar bed van het lachen* Hij is gewoon een duif! Dan ben je toch Kevin.
xBrilliam: Oké! Ik snap trouwens niet waarom je haat zou moeten hebben aan One Direction, aangezien ze je niks verkeerds hebben gedaan... Maar goed, my opinion.
1Dedicated: Ik heb niet gezegd dat het geen leuke titel was.:p En ja, in de avond heb ik ook de meeste creativiteit.
Alles beantwoord! Ik hoef geen bericht terug, anders ga ik jullie irriteren. Ik lig ziek in bed en moest iets doen...