{Narnia}When two enemies fall in love [One hundred and seventy]
De jongens waren naar het veld gekomen.'Moge Aslan bij ons zijn,'zei Edmund zuchtend en keek zonder het zich bewust te zijn naar de hemel.'Hopelijk komt hij ons helpen,'zei Evi en slikte.'Hij is hier,'meende Bella,'Het kan niet anders. Hij was er wanneer hij mij koningin noemde. Hij helpt heus wel, hij wacht het juiste moment af.'Ik hoop het,'zei Alex schouderophalend.'Wat zijn de plannen?'vroeg Selena en ging bij Peter staan. Iedereen keek naar hem en Caspian.'Eu..,'Caspian schraapte zijn keel,'De Andalusianen en de Telmarijnen vallen via de kust aan, omdat Glozelle verwacht dat we weten dat de Telmarijnen bang zijn van zee. Maar dat is dus niet meer waar. Zij verwachten niet dat de zeemeerminnen ons helpen én de vampiers zijn sterk.'Iedereen keek hem niet-begrijpend aan, hij had het namelijk niet zo goed uitgelegd omdat hij zo nerveus was.'Wat Caspian bedoelt is dat het leger de oostkant van het kasteel zal aanvallen, via het strand. Glozelle denk dat we nog altijd geloven dat de Telmarijnen bang zijn van de zee. Maar wanneer ze op de kust komen, is dat net het goede moment voor de zeemeerminnen. Zij laten sommige soldaten verdrinken. Rippertjiep ziet dat en waarschuwt ons. Wij stormen op hen af, wat ze helemaal niet verwachten, de dwergen verzamelen zich op het balkon om boog te schieten en de griffioenen vliegen over de vijand met rotsen. De vampiers zeiden dat ze op het juiste moment gingen komen. En als we geluk hebben, is Aslan bij ons.''We zijn dan met zoveel,'zei Evi met open mond.'Neen,'zei Edmund met een gladgestreken gezicht,'Dat is het net. De Andalusianen en de Telmarijnen zijn met veel meer. Wij zijn sterker, maar zij met meer.''En de katapults,'zei Bella peinzend,'O, dit word een ramp.''Niet aan denken,Bellz,'zei Susan,'Niet aan denken.''Ik heb een plan,'zei Peter,'Waar ik heel goed heb over nagedacht.''En dat is?'vroeg Caspian,'We zullen het nodig hebben.''Ik zeg het nog niet,'zei Peter kalmpjes,'Het is beter als we er nog niet vanaf weten. Dan is er minder kans dat het mislukt. Dan is het echt.'Ze knikten begrijpend maar Selena voelde dat Peter bij zijn woorden, even naar haar keek. Hij was iets van plan, iets maar ze wist niet wat.De lucht begon stilletjes aan wat grijzer te worden en de wolken pakten dik samen. Nathalie keek ernaar;'Het is nabij. Aslan laat het ons weten, dit is een teken.'En er schalde een hoorn terwijl er een klein stemmetje zei 'Ze zijn er,ze zijn er!'
Reageer (2)
AANVALLEEEEH.
1 decennium geledenOee, ik was de eerste die wist dat Aslan gewoon in Narnia was.
xoxo
Ooo, we gaan vechten.
1 decennium geledenx