2: The training
training field
'Hij is alweer te laat!' zuchtte Naruto. 'Wen er maar aan het wordt elke keer later en later.'zei Sasuke. 'Io hier ben ik al!'zei Kakashi met een lach (onder zijn mond-doek). 'Hey.'zeiden de kinderen niet al te geïnteresseerde. 'We beginnen met de training. Ik zal het rustig aan doen voor jullie.'zei hij. Maar de kinderen hadden duidelijk andere plannen. Ze pakten allemaal hun kunai. In plaats van aan te vallen zoals Kakashi verwacht had. Maar ze sprongen met zen allen in de struiken.Zoals gewonlijk(en tot de ergernis van Naruto) pakte Kakashi zijn boek van Flirt paradijs. Ze bewogen niet maar Kakashi wist dat ze niet meer op dezelfde plek zaten. Er kwam net een kleine wind op en zo konden ze on gezien zich verplaatsen. Plots sprongen ze uit de struiken met hun kunai in de hand. 'Ah.'zei kakashi en pakte zijn kunai. Hij kliefde in het rond. Ze verdwenen gewoon. Kakashi had door dat het exacte replica's waren en dat ze veel chakra opgebruikte. 'Ze zitten zonder Chakra!'dacht Kakashi opgelaten. Naruto sprong vermoeid uit de struiken. 'Yes!'zei kakashi en liep op hem af. In plaats van een zware aanval gaf hij een klein duwtje en Naruto viel als een plank op de grond. 'Hahaha.'kakashi vond het geweldig het was nog nooit zo gemakkelijk geweest. 'genoeg gelachen.'zei Sasuke die plots achter hem stond samen met sakura. Sakura sprong in de lucht en kwam met een grote klap neer op de grond de aarde vloog in het rond maar ook zij was uitgeput. 'Tijger, paard!'riep Sasuke die de handgebaren deed. 'een vuur bal jutsu?'dacht Kakashi. 'Hij bluft daar heeft hij nooit genoeg chakra voor.' Maar het tegendeel werd bewezen. een vuurbal vloeg op hem af. 'Wat?' bracht Kakashi uit en keek naar de grijnzende Naruto. 'O nee dat ik dat niet eerder door had. Sakura had een kloon van zichzelf gemaakt en Naruto van zichzelf en een van Sasuke. Kakashi verdween in de bal...
'Wat!'riepen de kinderen in koor Kakashi stond iets verder dan waar de vuurbal geweest was. 'Dat was op het nippertje.'Zei Kakashi die zijn jas afklopte volgende keer beter.'zei hij een wandelde terug naar het dorp.'Tot nog eens.'
Er zijn nog geen reacties.