heehee boobeartjes hows life? de mijne is erg bussy dus sorry dat ik al een tijdje niks heb geplaatst. maar hier is weer een nieuw hoofdstukje :)

,, Nee! ik wil niet dat je dat gaat doen!"reageerde mijn vader op mijn vraag.
thuis aangekomen had ik namelijkmeteen gevraagd of ik mee mocht doen aan de concerten.
,, Waarom niet?!"vroeg ik
,, je bent te jong!" ohnee gaan we dat weer krijgen het je bent te jong verhaal, ik heb daar zo vaak last van jij ook?
,,PAAAAP ik ben al zeventieeeeeen en over een paar maanden word ik 18!"
,, te jong dus..." antwoorde mijn vader eigenwijs.
,,maaar maar dit is de kans van mijn leven!"
,, Nee ik wil het niet!"
,, En ik wil het wel en het is mijn leven!" antwoorde ik kwaad.
,,Wim, ik ben het met je dochter eens. ZE houdt van zingen en ze is goed. en dit is DE kans van haar leven!"ze mijn moeder terwijl ze de nadruk op de DE legde.
,, je weet hoeveel het van je leven kost? je vrijheid je privacy en misschien ook wel wat vrienden van je."
,, ja pap ik weet hoe het is. maar ik zal mijn contact goed onderhouden en ik zal niks doen waarvan alle pers zullen smullen. ik ga niet aan de drugs of aan de alcohol en het meest belangrijke ik zal nooit of te nimmer veranderen en altijd mijzelf blijven! dat beloof ik jullie!"zei ik plechtig met mijn hand op mijn hart.

nadat ik dat allemaal had opgesomd keek mijn vader mijn moeder met een vragende blik aan, waarna mijn moeder een klein knikje gaf.

,,OMG DANKJE DANKJE DANKJE DANKJE, ik zweer dat ik braaf zal zijn!!"
ik greep meteen naar mijn mobiel en belde beyonce op en gaf de boodschap door dat ik mog, en ze zei dat ik alles nog over de mail zou krijgen en dat we daarna nog zou bellen, en ze erg blij voor me was.

daarna belde ik meteen kim en lindsy in een groepsgesprek.
,, met kim" ,, en met lindsy" ,,MEIDEN MEIDEN IK MAGGGG!!! IK MAG VAN MIJN OUDERS MEE." ,, OMG OMG WEET JE HOE GAAF. JIJ BENT STRAKS SUPER BEROEMD!!" ,, MEID IK WORD JOU STYLISTE!!" ,, DAN WORD IK JE MANAGER!" terwjl ik met een big smile naar het gesprek van die 2 meiden zat te luisteren. pakte ik mijn laptop erbij en tweete het meteen op twitter.



heehee hoe vinden jullie het? wat denk je wat er verder nog gaat gebeuren. want er gebeurt een hoop!! :D

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen