Foto bij 046- Harry Edward Styles

voor degene die t niey goed kunnen lezen, er staat '"He's my brother from another mother" Luca once said' die 2 moeten dus harry en luca voorstellen.

sorry dat ik nu pas post, ik wou gisteren posten maar het leek wel alsof mijn laptop niet wou dat ik poste want hij deed niks meer.....
morgen heb ik run-bike-run, 1.6 km rennen OVER HET STRAND EN IN DE BOSSEN, 18km fietsen lang t grote meer bij ons, dan weer 1,6 km rennen :( MAAAARRRR daarna heb ik 1 uur school -stomme school!!!- en dan mag mijn beugel eruit :D bijna 2 jaar lang, BIJNA VERLOST. ennee daarna ga ik met mijn moeder kijken bij een dansschool dicht bij ons :) donderdag en vrijdag pw dus hard leren, maar vrijdag avond heb ik schoolfisa, oftewel: bank hangen en verhaaltje schrijven (: tja, ik heb niks te zoeken op dat feest, heb ruzie met mn bff, nu niet meer bff dus, die mijn vrienden tegen me opzet, en heb toch niemand om daar mee heen te gaan dus why zou ik happy gaan lopen doen terwijl ik broken ben inside?
wel weer genoeg gezeik van mij, ga maar gauw lezen!!
OMG WE HEBBEN GEWOON FUCKING MEER DAN 250 ABO'S!!!
ale gehaktbal is niey meer op msn gekomen de stommert )))):

Xx LxL ChocoPupz

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • 5Boys1Dream

    Harry you stupid bitch!!!! Je moet gewoon fucking daar blijven en gewoon niet verhuizen!!!!!!!!!!! Sukkel hoe kan je de jongens achter laten!! x

    1 decennium geleden
  • ThisIsLove

    Harry, geit dat ge bent!! Hoe stom kan je zijn?? :ooo snel verder (;!!

    1 decennium geleden
  • Rakish

    HARRY YOU STUPID ASSHOLE!
    JE HAD MOETEN BLIJVEN!
    en k moest bijna huilen btw ^^
    wat dus betekend dat je goed schrijftt

    en arme jij!
    t is zupaaah stom als je (nu ex) bff zo tegen je doet.
    en zoveel zeik je nie hoowr
    ik zeik nog meer en ik heb eigenlijk nooit iets om over te zeiken ^^

    en good luck with the run-bike-run!!

    En yaaay beugel weggg! die van mij is dr al een half jaar uit ^^ (A)

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • JolieLivre

    NEEEEEEEEEEEEEEEE.
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
    NEEEEEEEEEE.
    kuthazza,
    blijf toch bij moon. );

    1 decennium geleden
  • hartje1D

    nee hij moet ook bij moon wonen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen