064- Louis Tomlinson
ik hoop dat jullie blij zijn met de wendingen die het verhaal neemt!!
bedankt voor de lieve reactiess
lovies.ME
bedankt voor de nieuwe abo's!!!
bedankt voor de lieve reactiess
lovies.ME
bedankt voor de nieuwe abo's!!!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
haha de kleine kabouter
1 decennium geledenWat zijn zo je favorieten van verhalen op quizlet? Eumm Ja.. Wat denk je van de breuk tussen Liam en Danielle? Man, het is avond, ik heb geen inspiratie meer voor vragen...Wel voor mijn (eeerste) verhaal dat ik nu al aan het typen ben..Ik heb het nog niet geactiveerd, wil eerst een paar stukjes klaar hebben staan.. By the way, awesome stukje! Snel verder! En yas moet het vertellen aan Louis, hij is zo bezorgd!
1 decennium geleden1. Hoe ben je op het idee gekomen voor deze story?
1 decennium geleden2. Wie vind je het leukst van 1D?
3. Hoeveel posters van 1D heb je?
4. Heb je 1D wel eens in het echt ontmoet/ben je wel eens naar een concert van ze geweest?
5. Wat is je top 3 1D-stories waar je een abo op hebt?
haha sorry dat ik zo nieuwsgierig ben.
Weer een geweldig hoofdstuk trouwens, snel verder
wow vet cool verhaal snel verder........
1 decennium geledenwat vind je van liam zijn nieuwe kapsel helemaal kort op het hoofd ?
1 decennium geledensnel verder
xx