Foto bij 1:A new beginning

Konoha leaf village

'Oké een nieuwe dag voor team 7. Wat zullen we doen?'vroeg kakashi.'Trainen.'stelde Sasuke op een norse manier voor. 'Neen ; we moeten elkaar beter leren kennen misschien kunnen we ergens gaan eten.'zei kakashi.'O,ooo! Ik!'riep naruto.'Ja Naruto. Wat is je idee ?' vroeg kakashi. 'Wat vind je ervan dat we bij ichiraku gaan eten, hij heeft geweldigge ramen!'zei Naruto. 'Dat is een goed idee.'zei Kakashi.'Vinden jullie het goed. 'Ik wel.'zei Sakura.'Ach waarom ook niet.'zei sasuke.'He he laten we eten!'riep Naruto.

Later

'Aaaah! Dat was heerlijk!'riep Naruto. 'Het ging wel.'zei Sasuke. 'Ja ik vind het niet erg dat ik even niet op mijn dieet letten.'zei Sakura. 'En u sensei?'vroeg ze vriendelijk.'Ja het was goed.'zei hij. Ze hadden Kakashi iet eens zien eten. Toen ze allemaal hun hoofd even omdraaide was zijn kom plots leeg. 'Nu kunnen we allemaal beter naar huis gaan.'zei Kakashi.'Morgen beginnen we vroeg met trainen.'ichiraku kwam de rekening brengen. 'O ja omdat hetjullie idee was betalen jullie.'zei kakashi.Ze keken op de rekening.'Hey! wacht even!'riepen ze maar kakashi was al weg. Normaal was de rekening groot geweest door Naruto maar nu was het Kakashi die het meeste ramen op had. ze probeerde nog weg te sluipen maar te vergeefs. 'Betalen! Betalen!'riep Ichiraku blij. 'Oooh man.'zeiden ze in koor. 'Ik ga naar de sensei en vertel hem wat ik van hem vind'zei Naruto. Goed gezegd dacht sakura maar ze zei niets. 'We pakken hem morge wel terug bij de training.'zei sasuke. 'Dat is gesproken .'riepen Naruto en Sakura.

Reageer (1)

  • Luckey

    Echt een Kakashi actie xD
    Snel verder please :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen