Proloog:Meet team 7
Konoha leaf village training field
'Oké is iedereen er? Dan kunnen we beginnen.'zei Kakashi , de sensei van team 7. 'wat is iedereen er?'herhaalde Naruto , een jongetje dat steeds streken uithaalt. 'Hij was zelf twintig minuten te laat.'zei hij boos. 'O laat het toch , de camera man was trouwens ook te laat.'sprak de sensei tegen. 'Eigenlijk,ninja...'begon de camera man.'Was ik hier als eerste.' Kakashi zetten (één) groot oog op. 'O ja...?'zei hij met zijn rechter hand in zijn haar. 'Dan heb ik me misschien een beetje vergist.'zei hij. 'Een beetje?!'riepen de leerlingen in koor. 'Kom,kom laat de man zijn werk doen we nemen de foto. 'Smile!!!'zei kakashi. 'Morgen zal de foto klaar zijn.'zei de camera man en vertrok. De leerlingen draai de zich om , om te horen wat ze nu moesten doen van de sensei. 'Kwam hij maar is even snel aan als hij vertrok.'merkte sasuke,een sterke en slimme jonge kalm op.'ja je hebt gelijk.'stemde Sakura,een meisje die stapel verliefd is op Sasuke in. 'En wat gaan we doen ?'vroeg Naruto. 'In ieder geval iets waar jij niet aan mee doet.'zei Sasuke. 'Ja Naruto ga maar ergens anders heen.'zei sakura.'eigenlijk bedoelde ik jullie allebei.'zei Sasuke weer. 'Wat?'zei Sakura triest. 'Grrr...Sasuke.'gromde Naruto. 'Wel ik zie jullie morgen.'zei Sasuke en vertrok....
Er zijn nog geen reacties.