Foto bij Chapter 8

Make your best wish by a falling star . < 3

Cody Simpson

Ik word wakker van een schreeuwende Quinn 'NEEE PAPA NIET DOEN ALSJEBLIEFT NIET' en Quinn begint te huilen , ik probeer Quinn wakker te maken maar Quinn begint alleen maar harder te schreeuwen en te huilen. Mijnm kamerdeur gaat open en m'n ouders komen binnen gelukkig is Alli bij een vriendinnetje slapen. 'wat is er gebeurt ' vraagt m'n moeder terwijl ze nu ook Quinn wakker probeert te maken 'volgens mij heeft ze een droom over haar vader want ze schreeuwde iets van "NEE PAPA NIET DOEN" vertel ik. 'ga jij maar even met je vader naar beneden ik zorg wel even voor Quinn' ik knik en loop samen met m'n vader naar beneden .
Beneden ga ik op de bank zitten en leg ik mijn hoofd in mijn handen die met mijn ellebogen op mijn knieën steunen. ' Ik zal wel even een glas water voor je pakken ' m'n vader geeft mee een schouder klopje en loopt dan door naar de keuken om vervolgens een glas water te halen , langzaam beginnen er tranen over mijn wangen te lopen die langzaam uitdraaien tot grote luide snikken . Ik voel naast me de bank inzakken en dan twee sterke armen om me heen , papa , alles wat ik nu nodig heb . Ik leg mijn hoofd tegen mijn vaders nek aan en begin nog harder te huilen. Papa troost me totdat mijn tranen op zijn , hij geeft me het glas water aan die ik met gulzige slokken opdrink. ' nou Cody nu vertel op wat speelt er tussen jou en Quinn , want volgens mij voel jij wel meer voor haar dan alleen vriendschap is het niet ? ' langzaam knik ik en stroomt er een verloren traan over mijn wang die papa met zijn duim weggeeft. 'Ik hou van haar papa , en dit breekt me zo om haar zo te zien , ik wil niet dat ze dit allemaal meemaakt ' m'n vader knikt begrijpelijk ' het enige wat je nu kan doen is haar steunen Cody , je moet er elk moment van de dag voor haar zijn ' ik knik ' ik zal mijn best doen ' en ik geef hem nog een knuffel want dan komt mama naar beneden .
'Cody ik krijg Quinn nog niet rustig wil jij alsjeblieft even naar haar toe gaan ? ' ik knik en begin vervolgens aan mijn weg naar boven.

Ik loop mijn slaapkamer binnen en ik zie Quinn gebroken op bed liggen helemaal in elkaar gekropen en huilt met luide snikken, ik ga achter haar op bed liggen en draai haar een slag om , zodat ze met haar gezicht naar mij toe ligt. Langzaam opent ze haar ogen en ik haal verdwaalde plukken uit haar gezicht weg en stop het achter haar oor. 'Cody ik ben zo bang' fluistert ze met een gebroken stem ' je hoeft niet bang te zijn , je weet dat ik je altijd zal beschermen toch ? ' ze knikt en ik glimlach, ik druk een kus op haar hoofd 'ik durf niet meer te slapen , wat als de droom weer terug komt ' 'denk aan leuke dingen die je meegemaakt heb , denk na over de toekomst ' ze knikt en gaat dicht tegen me aan liggen 'Blijf voor altijd bij me Cody' 'i will ' fluister ik. Haar hoofd komt langzaam omhoog en dan voel ik haar zijde zachte maar toch ruwe lippen voor een seconde op mijn mond.
Ze legt zich weer goed neer en valt in een diepe maar toch rustige slaap.
Ik ga met mijn hand naar mijn lippen 'had ze me nou net echt gekust ? ' . met veel vragen in mijn hoofd val ik in een diepe maar toch onrustige slaap.

Reageer (1)

  • stydia

    wat mooi <3
    snel verderr! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen