101 Mexx Smith
Heleuw
en welterusten... Alvast tenminste... Maar ik ga nu al ... Ik ben zooooooooooooooo moe .
Vergeet dat stomme huiswerk maar, zolang als ze mijn toetsen niet na kijken maak ik mijn huiswerk niet .... (Is dat excuus goed genoeg denk je??)
Ohja even een hopeloze vraag:$. Binnenkort moet ik een boekverslag (voor Nederlands bovenbouw Havo) inleveren... Weet iemand nog een goed boek?? Of eentje die nog wel te doen is?? Ik weet helemaal niets .
Please help, ik ben hopeloos:$.
en welterusten... Alvast tenminste... Maar ik ga nu al ... Ik ben zooooooooooooooo moe .
Vergeet dat stomme huiswerk maar, zolang als ze mijn toetsen niet na kijken maak ik mijn huiswerk niet .... (Is dat excuus goed genoeg denk je??)
Ohja even een hopeloze vraag:$. Binnenkort moet ik een boekverslag (voor Nederlands bovenbouw Havo) inleveren... Weet iemand nog een goed boek?? Of eentje die nog wel te doen is?? Ik weet helemaal niets .
Please help, ik ben hopeloos:$.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (20)
Super mooi! Ik ben aan het huilen!
1 decennium geledenOkey...ik lig dus facking hard te janken hier maaar wel suuuupermooi
1 decennium geledenomg ik moet verdomme weer janken.. hoe krij je et voor elkaar
1 decennium geledensnel verder!!!! zo ontroerend! 1st met hanna aan het wenen en nu weer tranen in mijn ogen!!!! snel verder xxx
1 decennium geledenAwwwh!! Heb tranen in mijn ogen.
1 decennium geledenJe schrijft zo vreselijk mooi en aangrijpend. <3
heeel snel verder xx.