I Love You But You Don't See It
Pris pov;
*zucht..*
Daar staat ie.. Hijs zo leuk en lief,
Waarom ziet ie nou niet dat k hem zo leuk vind..
Ik ben zo smoor verlieft op hem.. En hij merkt het niet eens..
Hij zal mij wel niet zien zitten,,
Voor hem ben k gwn een 'vriend'. Maar ik wil zijn vriendin zijn..
Zijn alles,
Meer dan gwn een vriend..
Want zo zie k hem ook..
"Waarom zit je zo te dagdromen?" Hoor je shirley geïntreseert vrage,, "oohh nix hoor.. ik d8 gwn ff aan dingetjes.." Shirley; "oo okee, Als er iets is,, moet je het zeggen hea,"
"Jhaa shir Er is niets.."
Bill pov;
Daar zit ze dan..
Vrolijk met shirley te praten
ze heeft geen id van wat ik voor haar voel..
Voor haar ben k gwn een 'vriend' Maar ik zie meer in der, maar zei niet in mij..
*schrik* "tom wat doe jij hier ?"
tom; je zat zo dagdromerig naar buite te staren.. IS er iets aan de hand bill?" "Jhaa er is iets, ik ben smoor verlieft op Priscilla maar ze ziet me gwn niet zitten..." tom; Neee johh, weet je het dan niet.. priscilla denkt precies hetzelfde.." "Jhaa denk het ook,, jij hebt bijna iets met Shirley.. k ben helemaal alleen.." tom; "Shirley ziet me niet eens zitte sukkel,! " "Echt wel,, ze praat altijd over je.." tom; Ohh.. Weetj ik heb een id.. We ghaan morgen met ze alle gwn wat doen.. en dan kijken we wel hoe het loopt.. ( Bill en Tom praten verder over Priscilla en Shirley terwijl Priscilla en Shirley over tom en bill aant praten zijn.. )
Pris: "Hij ziet helemaal nix in mij shir.. Ik voel zoveel voor hem.. " Shir; K heb precies hetzelfde met tom.. vlinders en me hart klopt ze hele dag voor hem.. Maar hij ziet me maar gwn niet zitten.."
"Das niet waar, hij zegt zovaak tegen mij dat ie je zo leuk vind en dat ie zoveel voor je voelt. " zei pris geschrokken..
* Toen kreeg shirley een e-mail van tom..*
Heej,
Zulle we morge wat met ze allen ghaan doen?
We weten morgen tog nix beters tedoen..
x Bill en Tom
Shirley; "Pris wil je morgen mee met bill en tom wat ghaan doen?"
Pris; "Wat ghaan we doen dan ?"
Shir; "weet niet k vraag het ze wel."
Wat ghaan we morgen doen dan? Ik heb wel zin in een daggie strand
Shir; "Zo verzonden.. k heb gezegt dat we wel gesellig naar het strand willen."
Pris; "Ohh okeej.."
*TRING TRING*
Shir kijkt op der telefoon,
Een smsje van Tom,
Jhaaa is goed,, we komen jullie om half 1 ophalen tot dan.
xx Tom.
Reactiess ?
Reageer (3)
Ik wil oook hun telefoons nrs hebben!!
1 decennium geledenLEUK LEUK IK GA NUUUUUUUUUU verderrrrrr
1 decennium geledenuhmmm
uhmmmm
uhmmmm
hoe zeg je dat ook ale weeer
LEZEN OJA
Xx mij
I like it more moreeeee
1 decennium geleden