Foto bij *5* In a forest?

Dit keer wordt ik wakker in een bos. Is dit een droom vraag ik me af? Daar is die man weer. Ik loop naar hem toe en zeg boos: Jullie worden bedankt. Hij kijkt me raar aan. Ik leg hem het uit. Hij zegt: het is je eigen schuld. Opeens krijg ik nog een terugblik: Ik stond in precies je het zelfde bos. Allemaal mensen keken mij aan. Ik stond naast de precies dezelfde man. De man had net tegen de jongen die tegenover ons stond gezegd dat het zijn eigen schuld was. Ik rende naar de jongen toe en ging voor hem staan. In een beschermde houding. Waarom doe ik dit vraag ik me af. June ga weg van hem. Nee vader, roep ik boos. Oke dan moet je het zelf maar weten. Mijn vader roept iets in een taal die ik niet kan verstaan. Ook ik riep iets. Er kwam een blauw licht van hem. En ik gaf allerlei kleuren af. Mijn krachten waren sterker en ik pakte de jongen op en we renden voor onze levens. Met een schok kwam ik weer bij die man. Ik vroeg hem wie ben jij. Maar voor hij kon antwoorden werd ik wakker gemaakt door de zusters, wat bleek, ik had een hart stilstand gehad. Mijn ouders(?) stonden naast mij. Mijn moeder(?) vroeg aan mij hoe het ging? Ik zei dat het gewoon goed ging. Ik vroeg haar hoe ze heette? Ze zei Marieke. Ok thanx en hoe heet papa? vroeg ik er gelijk achteraan, als antwoord kreeg ik : Josheph. Oke dank je mama. Dag schat zei ze. En ik werd weer alleen gelaten.

Lief dagboek,
Ik had gisteren een man en een vrouw op bezoek. Ze deden raar, en die man heb ik later ook in mijn dromen gezien. Ik noemde die man mijn vader. Ik snap het niet.


Ik ga weer naar het lijstje achterin mijn boekje en haal het vraagteken achter mijn naam vandaan, en vul nog wat dingen in. Ik weet steeds meer over mezelf.

Naam:June
Leeftijd:?
Favo muziekstijl:?
sport:?
Bff's:?
Broers/zussen en hun leeftijd:?
Naam ouders en hun leeftijd:Marieke en Josheph??
Waar ben ik goed in:Een kleurijke straal afschieten??


Na het boekje te hebben weggelegd lig ik nog even te denken over die jongen. Waarom beschermde ik hem nou?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen