Foto bij 098 Mexx Smith

Heyaaa
Ik ga vandaag naar Enschede:), dus daarom post ik wat vroeger:p.
Voor de geïnteresseerde: ik ga naar mijn opa en oma die ik nu sinds mijn verjaardag niet meer heb gezien, wat dus 4 maanden is.... Das veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang:(. Want mijn opa heeft een mega cuuwle snor (waardoor vrienden van mij zelfs fan van hem zijn) en mijn oma is gewoon de beste ooit!

De laatste paar hoofdstukjes zijn trouwens aardig wat saaier, maar dat hoorde er ook even bij:). Vanaf volgend hoofdstuk word het weer beter:p.
Daarnaast heeft bij mij altijd alles een reden, dus let maar goed op anders mis je dingen ;).

Als ik vanavond weer thuis ben, en er zijn veel reacties/kudo's krijgen jullie weer een hoofdstukje, en ik beloof dat jullie die wel leuker zullen vinden :).
Xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Chocolate1D

    apenkontgezicht... Ik vind da woord echt om van stryk te gaan, zo grappig! Hhahaahahahahahha! ;)

    1 decennium geleden
  • DancingBunny

    ooh was et leuk in pluskut? (zo noemt me vader et, word nie boos op mij( snap je em en = plus schede = kut (nee niet grappig ( ik weet het))))

    kwam je ook over de A50??

    1 decennium geleden
  • DancingBunny

    ooh was et leuk in pluskut? (zo noemt me vader et( snap je em en = plus schede = lut (nee niet grappig ( ik weet het))))

    kwam je ook over de A50??

    1 decennium geleden
  • Puellae

    Apenkontgezicht!!!! (nieuw scheldwoord ahaaa)
    Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • nialldream

    Snelverder.
    LOVE IT!! <3. xo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen