Foto bij O56.

one tweet changed my life - One Direction. Bevat nog maar zeven hoofdstukken, maar het is zeker de moeite waard om te lezen!
Wat weet jij van the adventurous adventures of one direction? {extra lange quiz!). Echt een super geweldige quiz! Zeker weten even doen! Hij is namelijk nog maar 46x gedaan en dat vind ik echt zonde! Wel niet stiekem spieken he! ;)
The ballet girl ft. One Direction Ook echt sowieso even een kijkje nemen!
Across the Rainbow Bridge Het is misschien wel een OP, maar het is echt een heel aangrijpend verhaal! En ook heel goed geschreven!
Take a Look around, i'm famous you're just plain you. - Harry Styles Neem absoluut even een kijkje! Xx
grappige gedichtjes. Haha, de eerste drie zijn inderdaad echt grappig! De laatste wat minder maar toch wel mooi.

Ik heb gewoon bijna 400 abo's! Dat is echt super cool! :D

Xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (29)

  • Pulchra

    OOOhh ik lees net dat hij het voor het goede doel heeft gedaan....
    Maar btr laat hij het wel weer aangroeien
    x

    1 decennium geleden
  • Pulchra

    OMGGGG ik flippp hier echtttt
    Ik kom er net pas achter dat Liam zoo facking kort haar heeft
    Ik vond hem hem de knapste met zijn krullen en nu vind ik hem gewoon lelijk....
    OMGGGGGGGGG

    Trouwens I love your story<333333333

    1 decennium geleden
  • Chocolate1D

    Die foto boven dit hoofdstuk is zoooooooooooooooooooooo leuk!!!! ;)

    1 decennium geleden
  • Creativity

    OMFG ANNE IK HOUD VAN JE.

    1 decennium geleden
  • ThingsInLife

    ik heb er 4 nieuwe abo's bij
    Dankje!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen