Wie ben ik ?
ik ben nog maar jong,
maar vaak voel ik me alzof ik al 80 ben.
ik denk dat nog maar weinig meisjes van 18 jaar, zulke dingen meemaken als mij.
En voor je het ergste begint de denken nee , ik werd nooit fysiek misbruikt of zo maar woorden doen even veel als daden....
dus wie ben ik ?
goede vraag, ik heb vaak het gevoel dat ik me steeds verde en verder verlies , maar wanneer er een dag is dat ik me zelf weer heb gevonden lijkt niks minder waar.
ik ben nooit echt mager geweest en de afgelopen tijd komen er alleen nog maar kilo's bij. mijn gewicht... nog een struikelblok in mijn leven. met men gewicht lijken anderen geen problemen te hebben en. ondaks dat ik me vaak haat voor men dikke billen en men buik. weet ik wel dat ik best gezien mag worden , en dat niet iedereen me vol afschuw zal zien , maar als je 1m65ben( wat ook wat kleiner/groter kan zijn) en 72 kilo weegt weet ik ook dat ik nooit een schoonheidswetstrijd kan winnen.
men haren golven en zijn bruin, ze liggen er vaak wat onnuttig rond men hoofd, omdat ze nooit doen wat ik wil. men ogen zijn in fel licht blauw , en gewoon kustlicht zijn ze gewoon groen blauw achtig.
voor de rest ziet men leven er zo uit ,
mijn vader is net hertrouw ,
we wonen nu iets langer dan 1 jaar samen ,
en het leven hier valt vaak wat tegen...
groetjes MIJ
Er zijn nog geen reacties.