Foto bij It’s so early!!

Waarom ik er zoveel maak? Ik ben er vanavond niet, en maak dat lekker goed met veel delen! ;D

De volgende ochtend werd er op mijn deur geklopt. “Brook! Opstaan, je moet opstaan!”Hoorde ik Kellan van buiten roepen. “Het is zo vroeg!”Zeurde ik, maar klom toch uit bed. Ik zette m ’n radio aan en Battlefield van Jordin Sparks galmde door m ’n caravan. Ik zong zachtjes mee terwijl ik omkleedde. Ik stijlde m ’n haar en deed make-up op. Ik nam m ’n grote tas met make-up en de radio. Ik liep uit m ’n caravan. Het was bewolkt, maar toch droog. Ik liep naar de deur waar ‘Make-up’ op stond geschreven. Ik liep naar binnen en zag twee vrouwen staan. “Wij zijn uw hulpen.” Zei één van de vrouwen en schudde m ’n hand. “Marianna en dit is Sofia.”Stelde ze zich voor. “Ik ben Brook Dayton.” Ze knikten en al meteen kwamen Kirsten, Robert en Jackson naar binnen. “Is het erg als ik muziek laat spelen?”Vroeg ik aan Marianna. Ze lachte en schudde haar hoofd. Ze nam Robert onder handen en Sofia nam Kirsten. “Jackson, kom zitten.” Zei ik en wees naar de stoel. Ik zette en CD op die ik zelf had gebrand op de computer. Silly Boy van Eva Simons begon te spelen. Ik zong zachtjes mee terwijl ik Jackson z ’n gezicht insmeerde met een laagje foundation. Ik begon flink aan het werk met de lichte poeder en crème ’s. Daarna moest het haar nog gedaan worden. Ik nam de haarlak en spoot uitbundig. “Als je er niet tegen kan, zeg het, hé!” Zei ik vriendelijk tegen Jackson. “Ik kan heus wel tegen een stootje, hoor.”Grinnikte Jackson. Jackson was eindelijk klaar terwijl Kellan en Nikki binnen kwamen wandelen. Robert en Kirsten ging samen naar buiten. “Ik neem Nikki, ik moet haar haren nog doen.” Zei ik snel en liet Nikki op de stoel zitten. Ik keek op de taakbeschrijving en las dat haar haren honingblond moesten worden. “Oke, ik ga het eerst laten uitbleken tot donkerblond, en daarna honingblond.”Zei ik snel terwijl ik alles bijeen zocht. Ik begon snel haar haren te verven. Als ik klaar was ging ik even zitten. “Dit moet zo ’n halfuurtje inwerken.” Zei ik met een zucht. “Mag ik iets vragen?”Vroeg Nikki voorzichtig. Ik knikte. “Hoe kennen jij en Robert elkaar?” Vroeg ze nieuwsgierig, alsof ze met haar beste vriendin aan het roddelen was. “Ik zat bij Robert op school. We hebben nog een relatie gehad van 1,5 jaar.” Zei ik vluchtig, alsof het niks was. “En? Hebben jullie ook sex gehad?”Vroeg ze nog nieuwsgieriger dan ze al was. “Ja, dat hebben we gehad, maar ik heb beter gehad.”Loog ik. Ik had nooit iemand beter gekend dan Robert. Hij wist meteen alle gevoelige plekjes bij me. Ik keek naar m ’n roze met zwart tijgerprint nagels. “Ohw, oke.”Was het enigste wat Nikki erop zei. Toen de dertig minuten voorbij waren waste ik Nikki d ‘r haren en föhnde ze. En zoals ik zei, ze waren donkerblond. “Morgen kom je nog eens terug en dan verf ik ze honingblond.” Ze knikte en liep lachend de deur uit. Ondertussen was het lunchtijd. Ik liep samen met Sofia en Marianna. Iedereen zat aan 1 grote tafel in de cafetaria. Ik ging snel een kom soep halen. Kellan zwaaide naar me en ik liep naar hem toe. “Ik heb een plaats voor je gehouden.”Zei hij trots. Ik glimlachte en drukte een kus op z ’n wang. “Dank je, Kellan.” Ik was al blij dat ik zo goed werd ontvangen op de set, uitgezonderd Robert. Die keek boos toen ik Kellan een kus op de wang gaf. Ik dronk m ’n soep op en klooide wat met Kellan.
Reactie ’s!
xoxo’

Reageer (4)

  • Scharry

    OMG!!
    Ik wil echt meer!@

    1 decennium geleden
  • Misguided

    Verdeeeeeeeer !

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    SEXYYYYYY NU SNEL VERDER HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL SNEL VERDER (K)

    1 decennium geleden
  • StarJoycce

    muwhha. geweldig. der komt toch wel nog een deel he (A)? x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen