Foto bij 3. 'People'

En hier is 3 n,n

Alice begon spontaan te gillen.'Dem, onze droom gaat waarheid worden, écht-echt waar!''Hoi Alice,'zei ik grijnzend. Zo was ik ze altijd al gewoon, hyper als ze zeker was iets te krijgen. Ze keek me inspecterend van top tot teen aan.'Geweldige kleren, joh!'gilde ze en ik was bang dat de buren me zouden aanklagen voor geluidsoverlast,'Zie je wel dat het lukt.''Dankje,'zei ik blozend, ik was nogal gevoelig voor complimentjes, meestal sloeg ik ze af. Misschien daarom dat jongens meestal naar Alice stapten, omdat ik te verlegen was,'Gaan we?''Tuurlijk!'zei Alice met een big smile,'Mijn auto?''Oke,'zei ik enthousiast en ging meteen mee in de kleine, rode Citroën zitten. Alice startte de motor en we zoefden ervandoor. 'Binnekort zijn we zo rijk als Paris Hilton,'kirde Alice blij,'Dan kunnen we ons àlles veroorloven. Ook de beroemde jongens!''Je droomt te veel,'giechelde ik en mijn haar vloog in mijn ogen. Nu begon de stress te komen. Wat zou ik zeggen? Hoe zou ik doen? Stilletjes aan kwam de heuvel met ''HOLLYWOOD'' dichterbij. Alice bleef rijden tot we recht aan een geweldig groot gebouw kwamen, bestaande uit ramen, ramen en nog eens ramen kwamen. Een man tikte op de raam van Alice's auto en zij deed die omlaag.'Excuseer mevrouw,'zei hij beleefd,'Moet ik u auto parkeren?' Hij had bruine krullen en leek eigenlijk nog niet zo oud, een puber die geld probeerde verdienen door klusjes?'Neen hoor,'zei Alice met een grote glimlach,'Ik doe het zelf wel,sorry. Waar is de parkeerplaats?'De jongen wees naar rechts en leek een beetje teleurgesteld.Alice knikte dankbaar en reed naar rechts.'Waarom liet je het hem nou niet doen?'vroeg ik nieuwsgierig en had een beetje medelijden met de jongen.'Joh, ben je gek?'zei Alice geschokt,'Ik ken die lui. Hij daar zou mijn auto kunnen stelen. Ik doe het dan liever zelf. Ze vond een goede parkeerplaats, stapte samen met me uit en deed de auto op slot. Ik snuifde de frisse lucht binnen. 'Nou, we doen het dan maar,' zei Alice en trok me mee naar het glazen appartement met in grote letters PEOPLE op.

Reageer (4)

  • tomismijn

    next please

    1 decennium geleden
  • joketje

    next

    1 decennium geleden
  • ElkeX

    Snel verder!

    Nice story;)

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Gewoon zelf doen.

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen