Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 87

reacties?

Na een tijdje rijden kwamen jullie eindelijk aan op een parking. jij: waar zijn we eigenlijk? Tom: misschien moet je jou eens omdraaien schat. Je draaide je om en zag dat jullie bij het pretpark waren en je mond viel open. jij: pretpark! Je zag Bill blij in zijn handen klappen en Sam en Andrew deden een raar dansje. Na een tijdje waren jullie eindelijk binnen en stonden aan te schuiven bij een achtbaan. jij: wat als er paparazzi is? Tom: van mij mag heel de wereld weten dat ik met jou samen ben. Je kreeg een grote glimlach op je gezicht en gaf Tom een kus. En net op dat moment zagen jullie flitsen. Georg: dat heeft lang geduurd. Tom: zolang ze ons vandaag maar niet lastig vallen is alles best. Jullie waren aan de beurt en jullie gingen vanachter zitten, je zat naast Tom. Opeens schoten jullie er met een ruk vandoor waardoor je moest lachen. Je hield van achtbanen, hoe ruiger, hoe beter. Je hoorde Bill roepen en Sam heel luid lachen. Al snel stopte de achtbaan weer en keek je Andrew raar aan. jij: Andrew, waar is je pet naartoe? Sam: begon terug te lachen en Andrew wees naar het water. Sam: ik had het nog zo gezegd! Andrew haalde zijn schouders op en stapte verder en al snel volgden jullie hem. jij: moet je jou pet niet redden? Andrew: en dan helemaal nat zijn? Nee danku. Je lachte eens en al snel stonden jullie aan te schuiven aan een andere achtbaan. Gustav: wat hebben jullie nu eigenlijk gedaan gisteren? Annelies: shoppen en Demi heeft nog eens een graffitikunstwerk gemaakt. jij: zo moeilijk was het niet, het was iets gemakkelijk. Sam: dat is waar maar toch goed, tegenover dat één meisje. Georg: welk meisje? En zo begonnen jullie het hele verhaal uit te leggen aan de jongens. Tom: ik heb nog altijd geen werken van jou gezien. jij: binnenkort wel, op tv. En je stak jou tong uit.

Reageer (2)

  • Luckey

    So gaaf!!!
    I like your story!!!
    New abo!!!
    Snel verder please

    1 decennium geleden
  • KiliXxEagle

    Zoo vet, hihi. Snel weiter bitte! <33(baby)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen