Hoofdstuk LXXV
Hoofdstuk vijfenzeventig. Oh God, dat klinkt als een heel hoog getal. :'D
Mijn geschiedenis docente vroeg me trouwens vandaag of iemand me wel eens verteld had dat ik een fijne schrijfstijl heb. Dat vond ik wel grappig, hehe.
Het lijkt erop dat deze twee medici, evenals de drie gewonden, zijn overvallen en ontvoerd. Opnieuw is de kans groot dat dit Death Eaters waren, maar hebben we geen tastbaar bewijs om dit aan te tonen.
Mijn geschiedenis docente vroeg me trouwens vandaag of iemand me wel eens verteld had dat ik een fijne schrijfstijl heb. Dat vond ik wel grappig, hehe.
Het lijkt erop dat deze twee medici, evenals de drie gewonden, zijn overvallen en ontvoerd. Opnieuw is de kans groot dat dit Death Eaters waren, maar hebben we geen tastbaar bewijs om dit aan te tonen.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Hoe bedoel je, Perciver is altijd leuk en fluffy en lief. (no_chears)
1 decennium geledenOp dit moment zo ik Oliver zo graag willen troosten, hem willen zeggen dat het allemaal wel goed komt omdat jij, Square, nou eenmaal te gehecht aan hem en Perce bent om hen echt iets aan te doen, maar helaas heb ik al een tijdje een probleem met fictieve personages echt aanspreken. Bovendien denk ik dat als het zou kunnen, ik waarschijnlijk Percy gewoon teruggestolen zou hebben van die Dooddoeners en hem Oliver had laten troosten - veel minder moeite van mijn kant, met een beter resultaat.
Stiekem doet dit namelijk best wel veel pijn; Hoewel Oliver het misschien niet echt doorheeft omdat het zich in zo'n iniministadium verkeert, is wat hij nu doet toch echt een vorm van zelfbeschadiging. Mentale pijn omzetten in fysieke pijn. Mijn God Percy, kijk noU EENS WAT JE GEDAAN HEBT, MAN. Zomaar Ollie achterlaten. D':
Hopelijk heeft hij nu zijn lesje geleerd. Hij moet "I love you" tegen Percy zeggen eens hij hem terugziet. He must!
1 decennium geledenGa nu maar lekker verder, ik wordt krankzinnig als ik te lang zonder nieuw hoofdstuk zit xd