Hoofdstuk LXIX
Nog snel een hoofdstukje, te danken aan Gancanaghs geweldige non-pressure.
O, en het moest er ooit eens van komen, neem ik aan: mijn angsty Perciver one-shot, voor de mensen die hem nog niet hadden gezien.
Michael klopte hem op zijn schouder. “Hé man, het was niet mijn bedoeling je hoop te verpletteren. Gaat het wel?”
“Ik voel me prima,” loog Oliver.
O, en het moest er ooit eens van komen, neem ik aan: mijn angsty Perciver one-shot, voor de mensen die hem nog niet hadden gezien.
Michael klopte hem op zijn schouder. “Hé man, het was niet mijn bedoeling je hoop te verpletteren. Gaat het wel?”
“Ik voel me prima,” loog Oliver.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
HAHAHAHAHAHAHAH DAT PLAATJE VAN SCUTTLE! HAHAHA. Oké, sorry. GEWELDIG HOOFDSTUKJE! DAT ZE NU GEWOON KUSSEN EN DAN SMAK SMAK EN DAN AAWWWWHHHHH EN DAN TROUWEN.
1 decennium geledenKlik.
1 decennium geledenJa, dat is hoe ik mijn tijd verspil, idiote plaatjes maken If you don't get it: het is een scene van The Little Mermaid waarin Ariel en de prins bijna kussen, aangezien het überromantisch is enzo. xd
MAAR SERIEUS, OLIVER, PERCY, JUST KISS THE BOY!
Yesch! Now we're getting somewhere.
1 decennium geledenEn ik je omdat je zo lief op mijn non-pressure verzoek in ging, haha .
Yeey, smelt momentje! Wij willen meer!
1 decennium geleden<3
Ik geef mijn 'kus elkaar!' reacties op, want het is duidelijk dat zowel Percy als Oliver geen gave voor occlumentie hebben en mijn mentale boodschappen dus niet kunnen horen. Misschien dat er af en toe nog een aanmoediging ontsnapt, maar verder ga ik me waardig gedragen en alleen opbouwende reacties geven...
1 decennium geledenWOEHOEW JE VERHAAL IS GEWELDIG! EN ONE SHOTS? IK GA LEEEEEEZEN!