Hoofdstuk LXVIII
In antwoord op de beschuldigingen; ja, ik ben heel erg gemeen. (bloos)
Ik heb trouwens laatst ook een Perciver one-shot geschreven voor de schrijfwedstrijd van PercyWood, uit het ik-perspectief, wat best wel vreemd aanvoelde omdat ik voor Perciver normaliter altijd derde persoon gebruik. :'D
Oliver bleef alleen achter terwijl Percy naar de badkamer liep en probeerde zichzelf onder controle te krijgen. Merlin, wat was hij toch een hopeloos geval.
Ik heb trouwens laatst ook een Perciver one-shot geschreven voor de schrijfwedstrijd van PercyWood, uit het ik-perspectief, wat best wel vreemd aanvoelde omdat ik voor Perciver normaliter altijd derde persoon gebruik. :'D
Oliver bleef alleen achter terwijl Percy naar de badkamer liep en probeerde zichzelf onder controle te krijgen. Merlin, wat was hij toch een hopeloos geval.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
Again: Ik mag Michael niet
1 decennium geledenVan mij mag hij wel eens tegen zo'n uitstekende scherpe tak aan rennen, met zijn hoofd, ver weg in het boos, waar niemand hem vindt voor een paar dagen.
ik mag hem niet meer.
1 decennium geledenMinder Michael meer Percy! gotverd****, dit is niet leuk meer. Kan die rotzak niet eens zijn klep houden en stopen met de jaloerse ex uit te hangen!
1 decennium geledenOlliver darling, niet luisteren naar dat rotzakje, hij liegt dat Percy niet op je is zodat hij voluit met je kan flirten en je in je verdriet troost wilt. Niet luisteren Olly, gewoon vertrouwen hebben at Percy te lief en te braaf is om initiatief te nemen.
Michael, dat zijn zaken jongen, waar jij je niet mee hoeft te bemoeien, ga gewoon lekker op een of andere missie en laat je martelen door Bellatrix Lestrange net zolang tot je naast The Longbottoms kunt gaan liggen, Amen.
1 decennium geledenIk haat Michael
1 decennium geledenEn hehe, meer Perciver door mij