Foto bij Last time, you dumped me, do you even remember it?(Part 2)

“Wat ben je veranderd.”Was het enigste dat over z ’n lippen kwam. “Ja, sommige mensen hebben dat nodig na een lange relatie.”Beet ik hem toe. Ik zag geen spijt. Kirsten kwam naar hem toelopen en ze drukte haar lippen op de zijne. Een steek van jaloesie gaat door m ’n hart. Maar ik hield me sterk, ik zou geen zwakte meer tonen na die laatste keer. “Brook, ik heb je taakbeschrijving.”Hoorde ik Chris zeggen. Ik liep naar Chris terwijl ik Robert z ’n ogen op m ’n kont voelde branden. Hij was duidelijk nog altijd de player van toen. “Ik zal je nu ook meteen naar je caravan begeleiden.” Ik knikte en liep achter Chris aan. We liepen naar een grote, witte caravan. “Alles is ingericht. Je hebt een tv, laptop, bed en keukentje.” Ik knikte. Ik liep naar m ’n auto en wou m ’n zware koffers eruit halen. “Wacht!” Ik keek op en zag Kellan naar me toelopen. “Ik zal die wel dragen voor je.” Hij knipoogde naar me en nam de koffers op alsof ze niks wogen. Je zag z ’n spieren goed onder z ’n strak omsluitend t-shirt. Hij zette de koffers in m ’n caravan. “Kan ik nog iets doen?” Vroeg Kellan. “Nee nee, dank je voor m ’n koffers.” Ik gaf hem snel een knuffel waarna hij terug naar het kleine gebouwtje liep. Ik zag Robert door de ruit kijken. Maar ik trok me er niks van aan. Ik sloot de deur en begon m ’n kleren in de kasten te leggen. Ik nam m ’n grote zakken met make-up op de kasten en verstopte m ’n koffers onder m ’n bed toen ze leeg waren. Ik ging met een zucht op het bed zitten. Ik nam de laptop en starte internet op. Ik ging op m ’n blog. Als ik m ’n bericht had afgetypt verstuurde ik het en zette de laptop uit. Morgen zou m ’n eerste werkdag zijn. Ik keek op de wandklok: 22.16. Ik besloot te gaan slapen. Ik trok snel een pyjamabroek en een topje aan, ontschminkte me en ging in bed liggen. Hopend dat ik snel zou slapen.
Reactie ’s!
xoxo’

Reageer (4)

  • starinlove

    Robert is een eikel :D maar wel een snoes !

    1 decennium geleden
  • Scharry

    OEH!
    Wat ggaat er nu gebeuren!
    Ik wil het wetenxD

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    Super snel snel heeel snel verder (K)(H)

    1 decennium geleden
  • Misguided

    Verdeeeeeeeer !
    dit is echt een zalige story ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen