Foto bij || 024 || Harry Styles

©LittleThingy


Shout-Out to: telephone number- One Direction
;) Die kreeg je nog te goed 1D1Dlove1D1D

Jullie reacties zijn zo sweet en dat maakt het extra moeilijk om de leukste uit te kiezen ;( Jullie maken het ons zo makkelijk om het verhaal te schrijven en maken het voor ons veel leuker maar ook is het weer zo moeilijk om die liefste reactie uit te kiezen want ze zijn gewoon allemaal lief! Oké..Hoe ga ik dit nu weer doen...

SHOUT-OUT TO: roekletje, zoedelise, 1D1Dlove1D1D, Big1DLover, pienbikkel, fiepreemst, Hazzaslover, ILoveHoranx, 5Boys1Dream en natuurlijk ook Moonlight1D.
Sorry maar jullie reacties waren allemaal zo lief dus ik kon niet kiezen :$ Dan maar een Shout-out naar jullie allemaal toch?

In ieder geval hebben we gewoon dik 2 pagina's met reacties en dat is gewoon geweldig! Jullie zijn echt super <3 (Btw, zometeen een twitcam van Nialler :D) Maar we zijn nog min. 6 vragen nodig voor de Q&A dus stel de meest onnozele vragen ever, het maakt niet uit! Wij zullen elke vraag eerlijk en oprecht beantwoorden, hoe moeilijk ze ook zijn, bijv. Sla Zayn dood of dood Harry met een mes? Zelfs dat soort vragen :O Beetje erg haha maar ach!? Wat jullie vragen beantwoorden wij :3 Enne, ik maak het met het laatste getal wat makkelijker; Het is tussen de 0 en de 20. Raad snel ;) Ik ga nu even niet reageren op jullie reacties aangezien de weinige tijd die ik heb. Volgend hoofdstuk doe ik dat met alle plezier weer ;) By the way, in HS 030 en verder gaat er iets spannends gebeuren dusse, geef reacties en we vliegen er dan zo snel mogelijk naartoe ;) Enjoy the story and we love you, all of you. Als jullie er niet waren om ons verhaal en ons te steunen dan zou het verhaal er niet meer zijn. We owe it all to you (like 1D says ;)) xoxo Love you lots LittleThingy (and of course SamanthaJade ;))

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Big1DLover

    Zayn if you jump, I'm gonna kill you!!!(N)
    Hmmm... ff een vraag verzinnen...
    Liever met Harry op en roze olifant door de jungle rijden of liever met niall over de regenboog lopen en dan een leprechaun (alsjehetzoschrijft) tegenkomen? :D misschien heeft ie wel een pot met goud. maar daar kom je maar op 1 manier achter xd
    love your story!
    snelverder!! -xXx-

    1 decennium geleden
  • Roekletje

    neee niet doen Zayn je mag niet dood gaan

    1 decennium geleden
  • pienbikkel

    mijn vraag is trouwens: houd je van cookies zojaa welke. ik van ze allema vooral american choco chip cookies

    1 decennium geleden
  • pienbikkel

    OKE ZAYN GET YOUR FUCKING NICE HAIR BACK TO THE OTHERS. JOU HAAR EN JIJ ZIJN TE GEWELDIG OM. ZELFMOORD TE PLEGEN. ooooh ik weet wat gebeurd: Zayn ziet een spiegel gaat daarin stare. en vergeet zijn zelfmoord poging. en trouwens dankje voor de shoutout

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    btw: een vraag voor de Q&A:
    Wat vind je van de twitcam van Niall?
    Wat liever een zoen van Niall of een zoen van Harry ??
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen