Foto bij Last time, you dumped me, do you even remember it?

*7 jaar verder*
Ik en Robert hebben een relatie gehad van 1, 5 jaar. Die is uitgedoofd wanneer Robert het wou gaan maken in de filmindustrie. Ik ben verder gaan studeren voor make-up/modeartiest. Vandaag moest ik naar een filmset. Ik kreeg er een job aangeboden. Ik zou de kleren moeten ontwerpen, de acteurs en actrices schminken, kortom ik zou het druk hebben. Ik ben na de relatie tussen mij en Robert naar Amerika getrokken om verder te studeren. Ik heb mezelf dan ook een andere look aangemeten. M ’n haren in het donkerbruin. Ik reed in m ’n rode BMW. Had ik cadeau gekregen van m ’n ouders voor m ’n 18de verjaardag. Het weer was echt slecht in Vancouver. Het regende hard. “Daar gaan m ’n gestijlde haren.”Zei ik tegen mezelf. “U bent bij uw eindbesteming.” Hoorde ik de computerstem van de GPS zeggen. Ik stopte m ’n auto bij een heleboel caravans. Ik nam m ’n zwarte sjaal en hield die boven m ’n hoofd terwijl ik door de regen parradeerde met m ’n stiletto ‘s. Ik vloekte telkens dat m ’n stiletto ’s bleven steken in de sompige aarde. Een man kwam naar me toelopen. “Ik ben Chris Weitz, de producer van New Moon.” Ik schudde hem de hand. “Ik ben Brook Dayton, maar kunt u me alsjeblieft een drogere plek aanwijzen.” M ’n sjaal was niet bepaald ‘waterproof’. “Tuurlijk.”Chris glimlachte en leidde me naar een gebouwtje. Ik wreef met een zakdoekje m ’n stiletto ’s weer mooi en legde m ’n haren weer in de plooi. We liepen de warme ruimte binnen. “Mensen, kan ik jullie aandacht krijgen?!”Riep Chris naar de bende die tegen elkaar taterde. “Dit is jullie make-up/modeartiest Brook Dayton.” Iedereen glimlachte naar me. Een meisje kwam naar me toe, ze was een kop kleiner dan me en had bruin haar dat was opgestoken. “Hallo, ik ben Ashley, en dit is Jackson, Nikki, Kellan, Kirsten en Taylor.”Ze stelde iedereen voor. “Ik ben Brook, ik ben zo te zien de laatste?”Vroeg ik een beetje beschamend. “Neen hoor! Onze hoofdrolspeler is er ook nog niet.”Zei ze me bemoedigend. Ik glimlachte en volgde haar naar Kellan. Hij was een beetje groter dan mij. Godzijdank vond iemand de stiletto ’s uit, ben ik niet meer zo klein. Nikki keek me glimlachend aan. “Welke producten gebruik jij voor haar? Want ik moet m ’n haar in het blond krijgen voor de opnames.”Nikki had kastanjebruin haar. “Ik gebruik L’ Oréal en Redken. Maar voor mijn eigen haar gebruik ik Manic Panic en Redken.” Ze knikte goedkeurend en ging in gesprek met Jackson en Taylor. “Zo, jij gaat me dus verstikken in de poeder.”Hoorde ik Kellan zeggen. “Hoe bedoel je?” Vroeg ik. Ik had nog geen duidelijke taakbeschrijving gehad. “Weet je dan niet dat je ons allemaal krijtwit moet krijgen? We mogen zelfs niet eens bruinen.” Ik hoorde Kellan zuchten. “We spelen vampieren.””Ohh! Ik begrijp het!” Ik lachte eens. “Zo te zien is onze hoofdspeler ook gearriveerd.”Kellan Riep uitdagend naar de persoon die door de deur verscheen. Ik draaide om en m ’n adem stokte. Robert verscheen nonchalant door de deur en kwam mijn kant op. “Kellan, ik weet heus wel dat je me hebt gemist.” Zei Robert plagend. Toen vielen z ’n ogen op mij. “En wie ben jij?” Een grijns vormde rond z ’n lippen. ‘Brook, je stelt je voor, en laat het daarbij, oke?’ Zei het stemmetje in m ’n hoofd. Ik nam z ’n hand aan. “Brook Dayton, herken je me dan niet meer?” Zei ik bitchy. Hij schrok even en keek voor een tweede keer naar mij.
Reactie ’s!
xoxo’

Reageer (5)

  • Killing

    uh? haha vet leuk! verder.

    1 decennium geleden
  • Scharry

    OEWHHH!!
    Sexyy!
    (K)

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    OMG dist is lachen echt super (K)

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    oeww heftig XD! cool! ben benieuwd xD! verder:d
    Xxxxx

    1 decennium geleden
  • Misguided

    Ö
    verder, ik wel echt weten wat er nu gaat gebeuren
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen