Foto bij aflevering 1

hallo allenmaal!ik ben yue,en jullie presentator!!laat ik jullie voorstellen aan onze jury!!als 1e,recht uit de geestenwereld,na 112 jaar:AVATAR ROKU!!ja geef hem een aplaus mensen!!!
momo loopt het podium op met een bordje"APLAUS!",het publiek klapt.
en roku wat verwacht je ervan?
Ik verwacht dat het een geweldig programma gaat worden!!
en naast Roku:Oom Iroh,hij word gezien als landverader,maar hij is een rechtvaardig man!geef die man toch aplaus!!!
momo,die op het podium was blijven staan,begint te springen.het publiek lacht,maar begint daarna te klappen
en Iroh,wat denk jij?
ik denk dat het gaat zijn als lotusbladeren,zachtjes drijvend op een rustig meer onder de voorjaarszon!
dat klinkt poetisch!de volgende is Haru!zech haru,waarom doe je eigenlijk mee als jury,en niet als kandidaat??
om je de waarheid te vertellen,ik kan helemaal niet zingen!dat is met de kandidaten wel anders,heb ik gehoord
dat komt vast goed!en ons laatste jurylid:Koning Bumi!!
ja gehe
laten we beginnen.vandaag zingen alle kandidaten een nummer waarvan ze vinden dat het bij hun past.de 1e zanger is.....AANG!!!en hij zingt our solemn hour van witin temtation!!!"
aang komt binnenvliegen en zingt.vol passie,het is duidelijk te oren dat hij niets tegen dit soort muziek heeft.
en jury wat vonden jullie??
mooi aang,maar probeer niet je stem te verknallen,je zong erg hard
weet je aang,na zolang achter je aan zitten vraag ik me af hoe et komt dat we je nooit hoorden!met die muzieksmaak!!
heel knap aang!ik doe het je niet na!!
ik,ghe,ook niet,niet dat ik et zou willen!!
en dan nu:KATARA met it's in te rain van Enya!!!
katara loopt rustig et podium op,pakt de microfoon en zingt,rustig maar vol gevoel.
en Jury?
katara,heel mooi!et nummer past zowel qua tekst als qua melodie bij je element!!
dat is al veel beter dan dat harde gedoe!!
wow!!katara!!
ghehe,ik vind het best goed
ok,dat was de jury!nu de volgende kandidaat:Toph!!!en zij zingt voor ons,Moter Earth van witin temtation,ja sorry jury,weer een wild nummer!
toph komt het podium op wandelen en zingt het nummer.
en jury,hebben jullie het overleeft?
jahoor!!de oorspronkelijke zanger kan ier een puntje aan zuigen!
ik snap et nu elemaal niet meer!2 ruige personen en dan nog niet te horen
haru zit verlieft naar toph te staren
Haru?aarde aan haru!!
ohoh!!ik..ik,je bent heel mooi...eh je ZINGT heel mooi!
ik ben tog ook mooiii??ghe.mooi gedaan toph
en dan SOKKA!ik mag niet partijdig,maar....
niet partijdig zijn dan yue!!
okok!!hij gaat voor ons zingen:Do you like waffles!maar het is ons niet bekent welke zanger die heeft!!hier issssssss SOKAAAAAA!!
sokka maakt het publiek eerst aan het lachen,niet met zijn gezang,maar met het nummer.en daarna zingen ze uit volle borst mee.
heel goed sokka!het publiek ging al heel snel mee!!!
sokka,die muziek,echt leuk!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA
ghe,leuk
en dan nu,degene die de maan wilde dooden,ik hoop dat hij er spijt van heeft:ZUKOOOOOOO....
ja yue ik heb er spijt van,sorry!
maarja hij zingt voor on burn baby burn,van The Tramps!!!!!
hij zingt het nummer,maar een beetje futloos,waarschijnschijnlijk door z'n schuldgevoel.
en jury?
ZUKO,wat meer Vuur in je zingen zou het goed doen!!!
ja neefje!laat je geen schuldgevoel aanpraten!!
zuko,je zou moeten zingen inplaats van Futloos lallen!
*gaap*was dat het?of moet je nog beginnen??
ja,dat was het verveeld woord van de jury,kan de volgende weer wat vuur brengen??of mischien wat BLIKSEM!!!!!
daarop schoot er een flits door de zaal,en op het podium verscheen Azula
wat een opkomst! zij zingt voor ons Plannet Hell,Van NIGHTWISH!!!!
azula zingt best goed,maar soms wat scherp
jury?dit was de laatste!wat vonden jullie?
het ging,maar het was te scherp.
ik sluit me bij Roku aan
hoe kom je er erbij DIT nummer te zingen??
ik ben wakker!!ik ben wakker!!H-E-L-P!!doe dat mijn oudew oren nooit meer aan alsjeBlieft!
nou dat was de jury,niet heel positief!!
jullie kunnen allemaal stemmen!,zet alle kandidaten op volgorde van de beste naar de slechste!ik hoop julie dan weer te zien!!

Reageer (16)

  • LearnToPlay

    1.katara
    2.sokka
    3.toph
    4.aang
    5.zuko
    6.azula

    1 decennium geleden
  • Halbrand

    GENIAAL GEWOON. XD

    1: Sokka
    2: Zuko
    3: Azula
    4: Aang
    5: Toph
    6: Katara

    1 decennium geleden
  • xJulliette

    AZULA RULEZ AND LIVES FOREVER<3 HECKKK YEAAAHH..
    2. zuko
    3. sokka
    4.katara
    5.toph
    6. aang

    Zoals ik al zei WoooOooot i love azula.. (ik ben een meisje voor de duidelijkheid XD)

    1 decennium geleden
  • XInnocenceX

    1. Toph
    2. Katara
    3. Sokka
    4. Zuko
    5. Aang
    6. Azula

    1 decennium geleden
  • DesxTiny

    1. Toph
    2. Katara
    3. Sokka
    4. Zuko
    5. Aang
    6. Azula

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen