Foto bij 008

ENJOYYY

Melanie

We liepen naar de Nandos, Niall liep voorop want die wilde natuurlijk als eerst er zijn zodat hij in zijn 'heilig' paleis is. Ik liep naast Liam en Louis en Harry liepen naast elkaar toen ik hun zag dacht ik meteen: Larry Stylinson, ik grinnik in mezelf. Verder liepen Zayn en Demi naast elkaar. Nou wil ik echt weten wat er tussen die twee gaande is.We liepen de Nando's binnen we gingen aan een tafeltje zitten en de ober vroeg wat we wilden bestellen. Niall bestelde van alles; pasta patat pizza.. De ober zei "Dat was het?" "Ja" zei ik zodat ik Niall probeerde duidelijk te maken dat hij het maar moest delen. Hij kijkt me met een vernietigende blik aan, waardoor ik mijn tong uit steek. Even later komt de ober eraan met ons eten en vroeg wat we wilde drinken iedereen zei cola maar Demi wilde water. Toen we het even later op hadden kwam de ober eraan met de rekening. Iedereen keek Niall aan en hij zucht. Hij pakt zijn portomonnee erbij en betaalde aan de ober.

Toen liepen we de Nandos uit en liepen terug naar huis. We ploften op de bank neer. "Ik heb nog steeds honggeeeer" zeurde Niall. We keken hem raar aan en ik gooide een kussen tegen zijn hoofd aan. "MELANIE WAAR HEB IK DAT AAN TE DANKEN?" zei hij nepboos. "Ehmmm omdat je raar bent?" "zei ik. "Dat had ik niet gezegd als ik jou was.." Zei Harry. Ik keek hem raar aan maar vluchtte al snel weg als ik Niall achter me aan zie rennen. "KOM HIER JIJ DIE DE ENIGE ECHTE NIALL RAAR VIND!" Gilde hij. En de andere lachte zich kapot. Ik rende en ik rende. Mijn god hoe snel wil je rennen als ik zag dat Niall me al bijna te pakken had. Ik rende als een gek naar de wc en deed de deur op slot. Ik blijf net zolang wachten tot Niall een keer weg gaat "Hey girl im waiting on ya im waiting on ya." begon hij te zingen. Ik grinnikte maar ik dacaht hij gaat toch wel zo weg want hij kan niet zolang zonder eten.. En ik had gelijk een paar minuten later hoorde ik de voetstappen weg gaan. Ik wachte nog even, en liep daarna heel zachtjes door de hal. Ik deed heel voorzichtig de woonkamer deur open en zag daar de jongens en Demi zitten. Ik zuchte maar toen viel het me op dat Niall er niet zat..

Reageer (2)

  • NiallsCutie

    Hahahaha, super hoofdstukje! I love niallerrr!

    1 decennium geleden
  • Fericire

    heheheh Niall is GENIALL!!!!

    verder lief skatjee!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen