Hoofdstuk 9
Amy en Liam POV!
Paar uur verder.
Laure had nu ook gereden. Het was nu tijd om te horen wie er kampioen waren. Alle ruiters stonden met spanning te wachten. Ik stond haast op springen van de zenuwen. We waren nu bij de kampioen van het springen B.
"En de kampioen van het B springen is...... Amy van der hoven met Flying Angel!" Riep de presentator of hoe je dat ook noemt.
Ik kon het niet geloven. Ik was gewoon kampioen! Ik liep naar het podium. Met de hulp van Liam - die stond namelijk op het podium- klom ik omhoog. "Gefeliciteerd met je prijs!" Zei diegene die mijn prijs gaf. Ik had een heel pakket gekregen, met poetsspullen, een halster met halstertouw, snoepjes, een boek en een lintje en medaille. Ik was super blij! Ik ging naast de andere kampioenen staan. Liam en de andere jongens kwamen naast mij staan. Ze feliciteerde met allemaal. Nu kwam de uitslag van het M1 dressuur. De klasse waar Laure in reed. "En de kampioen van het M1 dressuur is..... Laure Dronten!"
Ik zag Laure op en neer springen. Ze kwam naar het podium en kreeg haar prijs. Ik gaf haar een dikke knuffel.
Nadat de kampioenen allemaal opgenoemd waren kregen we de allerlaatste prijs. "De allerlaatste prijs is dat jullie allemaal samen een halfjaar met de jongens van One Direction in 1 huis mogen wonen. Natuurlijk met de paarden!"
Ik sprong samen met Laure op en neer. Onze droom kwam uit! Ik vloog de jongens ook om de hals. Bij Liam bleef ik expres langer staan. Ik liet Liam los en pakte zijn hand. Ik glimlachte even naar hem. Hij lachte terug. Het feestje begon nu. Ze hadden een dansvloer aangelegd. De jongens zouden optreden. Van Louis moest ik op het podium blijven . Laure en Eleanor bleven ook op het podium. Met z'n 3e stonden we samen op de achtergrond te dansen. Tot Liam begon te praten. "Ik wil dit liedje zingen voor een meisje wat ik pas net ken. Maat ze betekend nu al heel veel voor me." Zei hij. Hij keek mij ook even aan. Ik stond ineens helemaal stil. Met verbaasde ogen stond ik te kijken. Nu zei Harry wat. "Ik wil me aansluiten bij Liam ik wil dit liedje ook zingen voor een meisje wat ik net pas ken maar ze betekend nu al heel veel voor me." Ze begonnen met het zingen van What Makes You Beautiful.
Bij Liam's solo liep hij naar mij toe en trok me naar voren.
You're insecure
Don't know what for
You're turning heads when you walk through the door
Don't need make up
To cover up
Being the way that you are is enough
Bij de solo van Harry trok hij Laure naar voren. De spanning tussen hun was helemaal verdwenen. Ik glimlachte.
Liam POV
Ik begon met mijn solo en liep naar Amy toe. Ik nam haar mee naar voren. Ik zag haar blozen. Na mijn solo gong Harry zingen, hij trok Laure naar voren. Ik zag ook dat Laure moest blozen. Nu stond Eleanor helemaal alleen, dus wierp ik een blik op Louis. Louis begreep de blik en huppelde vrolijk naar el, die met plezier mee liep. Ik had nog steeds Amy's hand vast. We zongen nu net zijn alle het refrein.
Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground it aint hard to tell
You don't know
Oh Oh
You don't know you're beautiful
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know
Oh oh
You don't know you're beautiful
Oh oh
That what makes you beautiful
Nadat we dat hadden gezongen begon Zayn te zingen. Zo zongen we het liedje af. Ik keek naar het gezicht van Amy. Ze had een grote glimlach op haar gezicht. Zachtjes drukte ik mijn lippen op die van haar. Ze schrok even, maar herstelde zich al snel. Ze kuste zacht terug. Ik likte over haar lip. Gewillig opende ze haar mond. Al snel vonden onze tongen elkaar. Ze speelde samen een vurig liefdesspel. Ik haalde mijn lippen van de hare af. "Lieve Amy, wil je alsjeblieft mijn vriendin zijn?" Vroeg ik. Ik hoorde Harry hetzelfde aan Laure vragen. Ik keek Amy vragend aan. Eerst keek ze me met grote ogen aan. "Ja natuurlijk wil ik dat." Ze drukte opnieuw haar lippen op de mijne. Ik voelde dat ze glimlachte. Vanzelf gingen mijn mondhoeken ook omhoog. Ik hoorde het publiek + de jongens + Eleanor Aaahw zeggen. Ik haalde mijn lippen weer van die van haar af. Ik sloeg mijn arm om haar heen. Harry en Laure stonden ook te Zoenen. Zij had blijkbaar ook ja gezegd. Ik was blij dat er nu geen fans bij waren. Ik zag alleen nog Danielle staan. Ze keek boos mijn richting op. Ik keek naar haar en ze stuurde een boze blik. Stom mens. Had ze maar niet vreemd moeten gaan met zo'n rare jongen. Ik keek ook boos haar kant op. Amy keek op en vroeg wat er was. Ik antwoord snel dat er niks was. Ze knikte en liep naar Laure en Eleanor toe. Ik liep naar de andere jongens. Mijn leven kon voor dit moment niet stuk.
Reageer (3)
Verderr..
1 decennium geledenx
SUPER!!!! snel veder je schrijft geweldig echt mooi!!!!!
1 decennium geledenaaaaaaaaaaaawhhhh oke zo mooi! het spijt me dat ik niet meer schrijf, probeer het binnekort weer te doen! Snel verderrrr? xxx
1 decennium geleden