Foto bij Detention!! Great time to say ‘I love you’.

“Wacht, moet ik nu bang worden? Of moet dat pas wanneer ik word geschorst?” Ik moest nog harder lachen. “Auhw, lachkramp!” Hoorde ik Robert hikken. “DAYTON, PATTINSON! WEG!” Elkaar ondersteunend liepen we het kantoortje uit. “Ik..heb..niet meer…zo hard..gelachen..sinds.. Ik weet het niet meer.” Zei Robert serieus. Ik begon weer luidop te lachen door z ’n gezicht. We gingen in de cafetaria zitten. Ik zette m ’n sidekick op luid en ‘Billie Jean’ van Micheal Jackson begon te spelen. “Micheal Jackson?” Vroeg Robert duidelijk verrast. “M.J. is geniaal!” Riep ik hikkend, ik was nog steeds niet bekomen van het lachen. “En, hoe is het eigenlijk met jou en dat meisje?”Vroeg ik geïnteresseerd. “Ik heb nog niks durven zeggen. Ze is nu wel aardig hoor.” Zei hij met een lach. “Ik ben blij voor je.”Zei ik terwijl ik m ’n flesje cola nam en dronk. “Brook, jij bent dat meisje.” Ik verslikte me bijna in m ’n cola. “Meen je dat?”Vroeg ik ter bevestiging. “Ja, ik meent het! Ik ben zo blij dat ik het eindelijk heb kunnen zeggen, maar ook bang voor hoe je nu gaat reageren.” Hij was echt bang. Het stond in z ’n grijsblauwe ogen geschreven. “Ik weet niet acht hoe ik moet reageren.” Gaf ik eerlijk toe. Ik mocht dan gehoopt hebben dat ik het was, maar ik wist het echt niet. “Ik ga even naar het wc.” Ik was verward. Ik stond op en nam m ’n tas. Maar nog voor ik de deur kon bereiken draaide Robert me om en drukte z ’n lippen op de mijne. Het proefde naar meer. ‘Brook! Dit is zo fout!’Zei het betweterige stemmetje in m ’n hoofd, terwijl m ’n hart naar meer verlangde. Ik drukte m ’n lippen harder op de zijne waardoor hij z ’n handen op m ’n heupen liet rusten. Z ’n tong speelde een spelletje met de mijne. Ik dacht dat we daar toch wel zeker een 5 minuten hebben staan zoenen. Toen ik hem losliet stond er een gelukzalige glimlach op z ’n gezicht. Het zoemende geluid van de bel verraadde dat we naar de volgende les moesten. “Ik hou van je.” Ik drukte m ’n lippen nog eens snel op de zijne en ging naar de volgende les.
Reactie ’s!
xoxo’

Reageer (4)

  • Thhriller

    Michael is indeed tha best! <3 love you gir!

    1 decennium geleden
  • Misguided

    Cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuute :]

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    jaaa:O ben het eens met RememberXme :O wil ik ook xD nja wie niet (jongens xD) nja verder hijs geweldig!
    Xx

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    I WANT TO KISS HIM TOO xD SNEL VERDER (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen