Chapter 6
Cody Simpson ;
Heel geconcentreerd ben ik bezig met mario kart op de wii met Lauren totdat mijn telefoon afgaat , ‘met Cody ‘ ‘Cody lieverd kun je alsjeblieft thuiskomen?’ ik schrik van mijn moeders bezorgde stem ‘wat is er gebeurd ?‘ ‘ Quinn kwam huilend aan de deur, het is vreselijk wat er met haar gebeurd is ‘ ‘ WAT is er gebeurd met Quinn ?’ Ik verhef mijn stem en Lauren kijkt me verbaasd aan ‘ Cody als je nu naar huis komt kun je het zien en zal Quinn het je vertellen ‘ ik hoor mijn moeder snikken aan de andere kant ‘ Oke mam ik kom er nu aan ‘ ‘ Oke bedankt lieverd ‘ en ik hang op.
Lauren kijkt me verbaasd aan ‘ Mam belde net Quinn kwam huilend aan de deur , mam zei dat er iets verschrikkelijks is gebeurd met haar dus ik moet NU naar huis , het spijt me man . We gamen andere keer verder ? ‘ ‘ ja is goed ga maar snel , en hou me op de hoogte van Quinn oke ? ‘ ja is goed man ‘ ik geef Lauren een mannen-boks en loop snel naar de voordeur . Gelukkig woon ik maar 2 straten verder als Lauren , snel trek ik een sprintje naar huis.
Hijgend kom ik aan bij de voordeur en druk als een gekke op de bel en wacht ongeduldig totdat iemand open doet ‘ lieverd doe rustig Quinn slaapt ‘verteld mijn moeder als ze de deur open doet . Ik zie dat mama gehuild heeft ‘ mam wil je alsjeblieft vertellen wat er is gebeurd met Quinn? ‘ ik krijg tranen in mijn ogen ‘ lieverd dat zal ze je toch echt zelf moeten vertellen ‘ ik knik en ik zucht even en loop naar boven.
Quinn Madison Petra Mcansy ;
‘lieverd word je wakker ? ‘ langzaam open ik mijn ogen maar knijp ze snel weer dicht door de lamp die aanstaat . ‘ ik heb Cody gebeld hij komt er nu aan , ik wil graag dat je het hem verteld ‘ Ik kijk haar met grote ogen aan ‘Nu-u ? ‘ ‘ Ja , het is belangrijk dat hij het weet hij is tenslotte wel je beste vriend ‘ ik knik “DING-DONG” “DING-DONG” “DING-DONG” ‘ daar zul je hem hebben , ik doe de deur even open en ik stuur hem door naar jou oke ? ‘ met ietwat tegenzin knik Cody’s moeder drukt een kus op mijn haren en loopt naar beneden.
Ik kijk op de klok 17:00 alweer ik heb dus drie uur geslapen . Voorzichtig word er geklopt op mijn deur ‘ ja’ fluister ik schor langzaam komt Cody’s hoofd om de hoek ‘mag ik binnenkomen ? ‘ vraagt hij lief , ik knik voorzichtig . Hij loopt om het bed heen naar de andere kant en gaat aan het einde in een kleermakers zit op het bed zitten en pakt mijn hand vast ‘ Quinn wil je me nu alsjeblieft vertellen wat er is gebeurd ? ‘ ik zie tranen in zijn ogen en ook langzaam komen de tranen in mijn ogen te staan . Ik knik voorzichtig en begin te vertellen ‘ Ik word elke dag mishandeld door mijn vader , soms om een reden en soms uit het niet als hij teveel heeft gedronken of zijn dag niet heeft . Als mama er wat van zegt word zij ook geslagen maar bij haar is het gelukkig niet zo erg als bij mij, nadat jij mij gisteren belde riep mijn vader me naar beneden omdat hij een rekening van mijn telefoon heeft gekregen omdat ik over mijn abbonoment ben heengegaan toen heeft hij me geslagen en geschopt overal waar hij me maar kon raken ‘ ik neem even een korte adempauze en kijk naar Cody , ik zie dat er tranen over zijn wangen lopen rustig ga verder met vertellen ‘ ik kon na gisteren niets meer alles deed zeer : slapen lopen zitten liggen , elke keer als jij mij op school een knuffel wou geven lukte dat niet omdat ik blauwe plekken had en gewoon alles zeer deed ‘ nu lopen de tranen ook over mijn wangen ‘vandaag toen ik thuis kwam kwam mijn vader het huis uitgestormd en greep me bij mijn pols vast zomaar uit het niets , dit was de druppel ik ben naar boven gerend en heb mijn spullen gepakt en ben hier heen gekomen. Mijn vader had me door en kwam achter me aan rennen ik liep door het bos waardoor hij over een tak struikelde en ik mijn kans zag om een andere afslag te nemen dan hij en zo ben ik hem kwijt geraakt . Maar ik ben nu zo bang dat hij elk moment hier aan de deur staat of kan bellen of ik hier misschien ben , hij kent jou niet maar ik heb mijn moeder wel alles verteld over jou , ze weet niet waar je woont maar mijn vader komt overal achter , ik ben gewoon zo bang Cody ‘ en ik begin te huilen.
Cody Simpson
Ik kruip naar haar toe en neem haar in mijn armen ze legt haar hoofd op mijn borstkas en begint nog harder te snikken , de tranen stromen nu ook als een waterval . Ik aai haar over haar rug en haar hoofd en troost haar ‘ het komt allemaal goed lieverd ik beloof het , ik zal je beschermen wat er ook gebeurt ‘ ze tilt voorzichtig haar hoofd op ‘ dankje Cody ‘ zegt ze gebroken . Ik trek haar nog dichter tegen me aan en ze legt haar hoofd weer veilig op mijn borstkas neer , ik fluister lieve woordjes in haar oor totdat ze in een diepe rustige slaap valt . ‘ mijn lieve roosje ‘ fluister ik en druk een kus op haar voorhoofd en leg haar in bed onder de dekens en ga er zelf naast liggen ik ga heel dicht tegen haar aanliggen zodat ze weer in mijn armen ligt , en val dan zelf ook in slaap.
Reageer (3)
perfectness <3
1 decennium geledenzijn ogen op die foto , ik dacht dat ik flauwviel...
1 decennium geledenecht heel mooi geschreven ook ik hoop da je nog verder gaat met deze story!!
xx
Das lang geleden, maar wel mooi <3
1 decennium geleden