Foto bij Don't walk to Tomorrow || 004

Jasmin Cate Stilson.

Zoals altijd checkte ik weer eens de twitter van mijn favoriete boyband, One Direction. Ik moest alleen nog die van Louis bekijken. Toen ik zijn nieuwste tweet las, schrok ik me een bult.
I’ve never been someone’s diary before, but I’d like to be yours. I hope I’ll get to know you a bit better.
Had hij het misschien over mij gehad? Ach, ik zag spoken. Hoe klein was de kans dat ik die persoon was? Juist ja, zeer klein. Maar misschien moest ik het er op wagen en nog een brief schrijven? Ik had niets te verliezen en had momenteel toch niet veel te doen.
Inspiratieloos zat ik achter het velletje papier. Wat moest ik nou schrijven? Hey, Louis. Ik ben je mysterygirl. Nee, waarschijnlijk kreeg hij nu zo’n honderden brieven van meisjes die zoiets beweerde.
Ik zou gewoon zoals vorige keer een brief schrijven alsof hij mijn dagboek is. Het was trouwens ook geen goed idee om meteen teveel hoop op te bouwen. Ik schreef de brief af en stak hem weer in een lichtroze enveloppe zoals de vorige keer. Ik keek uit het raam en was opgelucht. De zon scheen en er was bijna geen wolk aan de lucht. Ik besloot de brief meteen te posten en meteen mijn hond Fay uit te laten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen