Foto bij O26 - I don't want to know

Pov : Madison

‘’Niall!’’. Met snelle passen ren ik achter hem aan. Boos loopt hij verder. Uitgeput blijf ik staan en kijk machteloos toe terwijl hij doorloopt.
Ik keek achterom en zie Mike ook niet meer staan. Ik zucht en keek naar m’n voeten die onder het zand zitten. M’n borst ging op en neer van het rennen.
Ik heb het verpest. Waarom kan er niet gewoon een jongen zijn waar ik het goed mee doe.
Ik zak door m’n knieën en ga in het zand zitten. M’n benen zaten nu ook onder het zand. Ik trek m’n knieën op en leg huilend mn hoofd tegen m’n knie aan.
Ik voel een hand op m’n schouder. Hopend dat het Niall is keek ik op en zie Mike staan. ‘’gaat het?’’. Boos duw ik z’n hand weg en sta snel op ‘’hoe kon je?!’’.
Hij keek me vragend aan. ‘’Door jou is Niall kwaad! Ik vergeef het je nooit’’. Hij keek naar de grond ‘’het spijt me’’.
Ik klop het zand van m’n benen. ‘’je kunt dit niet goed maken met een excuus, dit valt niet goed te maken’’.
Ik pak m’n slippers en loop naar m’n hut. Ik sluit de deur achter me en gooi m’n slippers in een hoek en plof neer op de bank.
Ik keek naar het papiertje van de songtekst waar ik en Niall mee bezig waren. Ik pak het op en staar naar de lyrics.
Meteen kreeg ik inspiratie om wat te schrijven.
Wanneer de avond valt loop ik m’n hut uit en keek om me heen. Iedereen verzamelde zich om te gaan eten.
Ik loop naar de eetzaal en pak wat van m’n zelfgemaakte macaroni. Met m’n bord in m’n handen keek ik om me heen. Aan de personeelstafel zie ik iedereen zitten, behalve Niall.
Ik loop de eetzaal uit en loop richting het water. Ik ga in het zand zitten en keek naar het bos tegenover.
M’n ogen richten zich op de steiger. Ik zie Niall op de rand van de steiger zitten. Ik zucht en keek naar m’n bord.
Lusteloos begon in de macaroni te prikken. Waarom moest Mike me nou zoenen wanneer Niall eraan kwam.
Ik leg m’n bord weg en keek naar het water. Ik keek naar de steiger en zie Niall opstaan. M’n ogen volgden al z’n bewegingen. Hij loopt richting de eetzaal. Ik stond op en pak m’n bord uit het zand en loop ook richting de eetzaal.
Ik loop naar de keuken en gooi het eten van m’n bord. Ik doe een schort aan en begin met het voorspoelen van de vaat.
Niall komt zwijgend aangelopen met de rest van de borden. Ik glimlach vaag ‘’hey’’. Er kwam geen woord over z’n lippen. Zonder iets te zeggen loopt hij de keuken weer uit.
Zuchtend keek ik naar de stapels borden en bestek dat voorgespoelen moest worden.
Niall kwam weer aangelopen en doet z’n schort voor en doet alle borden en bestek in de vaatwasser. Zwijgend keek ik naar het laatste bord dat in de gootsteen lag. ‘’Het spijt me, t was niet de bedoeling dat ik hem zoende’’. ‘’Ik wil het niet horen’’.

Reageer (5)

  • JessyJonas

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    snel verduuurrr (flower)

    1 decennium geleden
  • xkimberly

    Neee! Ik heb nu echt tranen in me ogen :s

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Verder

    1 decennium geleden
  • Suzannexx

    aahww poor Niall, ze moeten het maar snel weer bijleggen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen