11- Kinda loopy
Quinn POV
De volgende ochtend stond ik gewoon weer vrolijk op de set. Niet omdat Eli had gezegd dat dat mocht, nee, gewoon omdat ik dat nodig vond. Ik was eruit getrapt omdat ik mijn vriendin beschermde, die toevallig zijn ex bleek te zijn. Dat hoort niet, gewoon nee. Dus hier stond ik, en daar stond Eli. Busy as always. Toen keek hij op en zag me. Onmiddelijk veranderde zijn gezichtsuitdrukking.
,,What are you doing here!?'' Schreeuwde hij terwijl hij mijn kant op liep.
,,Ik vond dat je geen goeie reden had om mij te ontslaan.'' Zei ik meteen.
,,En ik vind van wel.'' Zei Eli.
,,Wees geen kleuter, en ga gewoon weg. Trouwens, ik heb al iemand voor jouw rol.'' Ik nam een arrogante houding aan toen hij dit tegen me zei.
,,Ik snap het niet. Wat probeer je nou helemaal?'' Zei ik tegen hem.
Eli antwoordde niet, hij keek naar een stoel.
,,Eli?'' Hij keek me aan. Ineens keek hij bedroefd.
,,Nou het is..'' Begon hij. Ik keek hem afwachtend aan.
,,Niet jouw taak om daar aan te denken..'' Dit antwoord had ik niet gehoopt. Hij liep zonder nog iets te zeggen weer weg, en ik ging maar op een houten blok zitten die als bankjes gelden, omdat deze kutschool geen geld had voor een loungebank in het dramalokaal. Fiona liep binnen.
,,Hey.'' Glimlachte ze meteen toen ze me zag. Ik zwaaide droog naar haar.
,,How's everything going?'' Vroeg ze extreem vrolijk.
,,Awesome! Behalve dan dat ik m'n baantje kwijt ben. Again. Maar verder prima! En ik ben niet sarcastisch!'' Zei ik droog.
,,Okay.. If you say so.'' Zei Fiona , en even leek het of ze doorliep, maar toen keek ze terug.
,,No really, how are you doing?'' Haar vrolijkheid was grotendeels weg. Net als mijne. Die er al niet eens was.
,,May I ask you something first?'' Vraag ik snel.
,,Sure. Depends on the question. Geen jongensdingen. You know, I'm lesbian..?''
-,,Yeah I know.. You know what's wrong with Eli?''
,,Hij zit niet meer aan z`n medicijnen..'' Een meisje met strak haar en een oerlelijke bril kwam binnen.
,,Medicijnen?'' Vroeg ik.
,,Yeah, he used these.'' Ze pakte een doosje met pillen uit haar zak.
,,Wat zijn dat?'' Vroeg Fiona.
,,Een soort anti-depresiva. Ik hou ze bij me voor hem..'' Antwoorde het meisje.
,,Anti depresiva? Dan werken ze vast niet, want hij doet een beetje zombie-achtig.'' Concludeer ik.
,,Omdat ik ze toch bij me heb?'' Zegt het meisje. O ja. Dacht ik.
,,Maar waarom? Hij heeft ze toch nodig?'' Vraagt Fiona.
,,Het vreet aan z'n fantasie, wat hij wel nodig heeft voor het schrijven van een stuk.'' Ik dacht na. Ik denk dat ik maar eens met emokins ga praten..
Er zijn nog geen reacties.