Foto bij you are special (Tom lovestory) 13

reacties?

Bij jou thuis aangekomen, nam je afscheid van Tom en Bill. Fijn nu al dat bloed nog opkuisen in je kamer. Tom: "Ieuw." Je lachte eens. Misschien moest je wel vaker vieze dingen denken, dan zou hij niet meer mijn gedachten lezen. Tom: "Ik betwijfel het." Jij: "Jammer." Je gaf ze nog een knuffel en sloot daarna de deur. Je pakte de schoonmaakspullen en ging ermee naar je kamer toe. Je kuiste alles snel op en maakte de vloer proper, zodat het leek alsof het nooit gebeurd was. Je hoorde de bel gaan en liep naar beneden waarna je de deur open smeet. Jij: "Hey Ellen." Ellen: "Kelly." Ze gaf je een kus en jullie gingen naar boven toe. Ze ging zitten op jou bed en keek je afwachtend aan. Ellen: "Waar is je outfit?" Je wees naar de stoel. Ellen: "Al aangedaan?" Jij: "Nee." Ellen: "Hoezo niet? Wil je dit dan niet? Populair zijn? Komaan, je hebt geluk dat je erbij mag maar ik kan anders ook zorgen dat iemand anders het krijgt." Jij: "Nee, ik wil het wel." Ellen: "Doe het dan nu aan." Jij: "Maar waarom?" Ellen stond recht en pakte de outfit vast. Jij pakte hem ook vast. Jij: "Komaan Ellen doe normaal." Ellen: "Blijkbaar wil je dit toch niet." Jij: "Jawel." Ellen: "Doe het dan aan!" Ze liet los en je viel kei hard tegen je kast met glazen deuren. Niet veel later vloog jou kamerdeur en zag je jou vader je aankijken. Vader: "Wat is er gebeurd?" Jij: "Niks." Je stond terug recht en keek naar je arm. Er stak een stuk glas in je arm. Vader: "Wij gaan nu naar het ziekenhuis." Jij: "Maar…" Vader: "Niks te maren." Ellen: "Ik kan maar beter gaan." Je vader knikte en jullie gingen met zijn allen naar beneden.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen