Foto bij O47.

Ik heb er melding van gemaakt op die site en heb ook een moderator van Q benaderd dus ik heb in ieder geval actie ondernomen.
Jullie denken wel rationeel na, zeg. Harry en Kai. Nou, ik hoorde bijna niets anders. De een wist zeker dat het Harry is, de ander wist zeker dat het Kai is. Er waren net twee of drie die zeiden dat het Zain of zo was. Gelukkig zei niemand Louis, want in dat geval denk je niet helemaal logisch na, haha. Niet omdat Louis dat waarschijnlijk niet zou doen, maar omdat hij met zijn enkel er waarschijnlijk niet zo snel bij kan zijn. Enneh.. zijn jullie Madeleine vergeten??
Oh en, sommigen van jullie is het misschien niet opgevallen, dus zeg ik het nog éénmaal. De wedstrijden worden verlengd tot woensdag 3 oktober. (Als dat de derde is...) Dus dan hebben jullie wat langer de tijd. Goed, dat was het verder wel. Veel leesplezier!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (34)

  • xRedbull

    Hazza is zo lief
    En Niall is geniaal

    1 decennium geleden
  • iikitsune

    Ze zijn zo Lief <33

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verder

    1 decennium geleden
  • Justforfun1D

    ahhhhhwwww(orgineel) zo schattig!!! harry had weer hoop!!!

    1 decennium geleden
  • Czerny

    Aaaw Liam is schattig net als Niall en eigenlijk alle jongens haahxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen