Foto bij you are special (Tom lovestory) 12

sorry dat het zo lang duurde maar hier is de volgende
reacties?

Jullie waren aangekomen in het ziekenhuis. Je gaf Simon een knuffel en toen hij Tom en Bill zag schrok hij. Simon: "Kelly?" Tom: "Ik ben Tom en dat is Bill mijn tweelingbroer." Simon: "Wat moeten ze van me?" Jij: "Simon niets, ik vroeg me enkel af, heb jij niet een telefoontje gekregen van een gast dat sprak over genetische codes." Simon veerde recht. Tom: "Het is geen onzin." Jij: "Simon, zoals je tekende is uitgekomen, ik ben cheerleader geworden." Simon: "Toeval, het zat er al lang aan te komen dat jij dat zou worden." Maar je zag aan zijn gezicht dat hij het zelf niet geloofde. Jij: "Oh en het is toevallig dat jij Tom en Bill ook tekent?" Simon: "Ze zijn bekend, het was onbewust dat ik ze tekende." Jij: "Simon waarom accepteer je het niet?" Simon: "Omdat het niet waar is!" Je zuchtte. Ik moet het hem kunnen bewijzen, maar hoe? Misschien kon ik me van een brug laten vallen? Dan zou hij… Tom: "Dat ga jij dus mooi niet doen." Jij: "Lees mijn gedachten niet." Tom: "Zoals ik al eerder zei, dat gaat niet." Jij: "Probeer het dan." Tom: "Denk je dat ik het zo fijn vind?" Simon: "Waarover maken jullie ruzie?" Jij: "Tom, hij leest telkens mijn gedachten." Tom: "Ja ook de jouwe." Simon: "Jij bent gek." Bill: "Zeg dat niet, je hebt het wel over mijn broer." Simon: "Ow het spijt me maar meneer moet mijn beste vriendin dan maar met rust laten." Tom: "Je kan nog niet eens voor jezelf zorgen en dan neem je het op voor een ander? Laat me niet lachen." oh nee, je moest hier weg, je kon hier niet tegen, al die ruzies… Tom: "Sorry Kelly." Jij: "Het is al goed. Simon ik moet gaan, afgesproken met Ellen." Je zag Tom verbaast naar Simon kijken. Zou er iets zijn? Tom: "Maak je maar geen zorgen, wij gaan ook dan door." Je knikte en gaf Simon een knuffel. Jij: "Laat me nog iets weten." Simon knikte en jullie vertrokken richting jou huis.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen