Dag 3 eilandraad 1
"Welkom kamp Zuid op de eerste eilandraad. Straks moet er 1 van jullie weg en terug naar huis. Maar eerst Adje hoe is het om mee te doen met dit progamma"? "Ik vind het heel leuk maar ook al heel zwaar op dit moment want we moeten nu al iemand weg stemmen en dat is niet leuk". "En Alvaro hoe voelt het om nu al een proef te verliezen".
"Ja dat voelt niet leuk natuurlijk maar we moeten er nog aan wennen aan de proefen en de volgende keer winnen we".
"Ik vraag jullie nu om te gaan stemmmen de volgorde is. Adje,Alvaro,Kira,Kia,Tomi,Raymond,Polina en als laatste Leryn.
Iedereen heeft gestemd.
"Voordat ik de stemmen ga tellen wil ik vragen of iemand die immuniteitsmunten wilt inzetten of zijn vrijstelling".
Er kwam geen reactie.
"Ik ga de stemmen tellen je kon op iedereen stemmen behalve Raymond.
Stem 1: Alvaro.
Stem 2: Tomi
Stem 3: Alvaro
Stem 4: Kia
Tomi en Kia jullie hebben er 1.
Alvaro jij hebt er 2
Stem 5: Adje
Stem 6: Alvaro
Stem 7: Alvaro
Met nog 1 stem te gaan is het eigenlijk al beslist.
Stem 8: Alvaro.
Leryn,Polina en Kira jullie hebben 0 stemmen.
Kia,Adje en Tomi jullie hebben er 1
Alvaro van jou moeten we afscheid nemen want jij hebt 5 stemmen.
Wil je nog wat zeggen".
"Ja echt bullshit ik heb niet eens de kans gehad om iets te laten zien. Ik ben wel degelijk goed in dit spel ik wou winnen ik wou dat ik een tweede kans had".
Hij stond op pakte de vlag van El Salvador en verliet de expeditie.
Alvaro wilt nog een tweede kans en die geven we hem wat de deelnemers niet weten is dat alle afvallers naar een apart eiland gaan en daar gaan wachten tot er 8 over zijn. De 8 afvallers strijden in een proef tegen elkaar en de winnaar mag alsnog naar de samensmelting. Gaat Alvaro het al die tijd volhouden en welke andere 7 gaan hem vergezellen op het eiland dat zie je in aflevering 2".
Er zijn nog geen reacties.