Dag 2 de proef
De 16 deelnemers kwamen het eiland van de proef opgelopen. Marc stond te wachten bij een grote modderpoel met daarboven 3 grote ballen van piepschuim 2.5 meter hoog. "Welkom kandidaten bij de alleerste proef van dit seizoen. In deze modderpoel staan 2 doelen en 3 ballen de bedoeling is dat jullie als team de bal in het doel van de tegenstander probeert te duwen gooien,trekken, schuiven noem maar op. Het eerste kamp dat 2 ballen in het doel heeft wint en hoeft niet naar de eilandraad. Ik wens jullie veel succes 3.2.1 go.
De eerste bal viel naar beneden. En er werd gelijk aangevallen iedereen tegelijkertijd. De modder vloog als sneeuw door de lucht. Adje maakte een grote beweging waardoor de bal in de richting van het doel van Noord ging. Yulia probeerde het tegen te houden maar dat lukte niet. De bal ging steeds verder richting het doel van Noord.Totdat Willie de bal stopte en hem over kamp Zuid heen gooide en daar stond Yulia weer die de bal in het doel van Zuid rolde. HEt stond nu 1-0 voor Noord.
De tweede bal viel in de modder en iedereen was moe en ging minder snel dan de vorige aan de bak. Het was opnieuw Zuid dat in een keer de leiding nam en het ging eigenlijk heel snel ze lieten Noord in de kou staan en Kia rolde de bal heel snel in het doel met 8 verbaasde blikken van Noord achter zich. 1-1
De laatste bal iedereen zat onder de modder. Maar dat deerde niemand. Aan beiden kanten van de bal duwde mensen waardoor de bal geen meter verder kwam totdat Xia onder bal ging staan en hem omhoog gooide Noord duwde hem richting het doel en het was wederom Yulia die het afmaakte de bal ging in het doel en het was 2-1. Noord wint.
"Gefeliciteerd kamp Noord jullie blijven voorlopig met zijn achten maar helaas voor Zuid 1 van jullie zal morgen afscheid moeten nemen".
Er zijn nog geen reacties.