Foto bij O34

Hello there!
Jaja, weer een nieuw stukje!
Eigenlijk moet ik nog voor scheikunde leren,
maar dat is soms zo deprimerend dat ik er
abnormaal snel van afgeleid word...
Goed. Ik denk dat ik een soort 'Reactie van het Hoofdstuk' doe.
Dat is wel leuk, toch?
Enjoy it! =)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Nisssie

    Die reactie onder me. GENIAAL!! Ik heb iemand een keer een misvormd alfabet gegeven (je weet wel, de helft miste en t stond in een verkeerde volgorde) Het ging over wiskunde en albert einstein en dat had helemaal niks te maken met het verhaal. Het kwam in me op. Tja. Moet kunnen.

    Een hondsdolle vlieg? Ik heb een geile hamster. Wat denk je daar van? Nee echt ik meen het! Ik had een mannetje en toen kreeg mn zus een vrouwtje en toen zette we ze op mn zus dr schoot en toen besprong mijn hamster dat kleine nieuwe ding (serieus net een tien tonner op een baby zo zielig!) en toen draaide we m op zn rug en toen groeide er iets tussen zn ballen dus hij was geil.
    Omg! slaat weer nergens op.
    xxxikleessnelverderxxx

    1 decennium geleden
  • Menesse

    Whaha, hier ook al een reactie van het hoofdstuk xD Maar goed, ik ga de meest geweldige reactie ever schrijven:
    'Ik. Ga. (volg je het nog? ;)) Een. Nieuw. Stukje. (Houd je het nog bij? Echt waar?) Bij. Last. Seconds. (Ik zou nu toch maar even wat rustiger gaan ademen als ik jou was ;)) Of. A. Disaster. Schrijven.'. - And then you just go crazy ;)
    Is dat niet de geweldigste reactie EVERR? Haha, en idd, onze scheitkunde is zo TZVW ;) ;P Maar goed. Ik was inmiddels in Groningen geweest (dikke inkopen gedaan JONGE) en moest toen schei(t)kunde gaan leren, alleen het ging zo barslecht, want de eerste paar seconde en letters die ik las waren zo saai, echt niet té geloven man.. Phoehoe, zucht... Maar ja.. IS DIT NIET GWN DE GEWELDIGSTE REACTIE EVERR? HE? HE? HE? JONGE! WHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA .... zoals u kunt zien is de heer LittleThingy erg melig. Jaha, ik zei heer. Ahem. mijn excuses voor dit enorme ongemak en we zullen dit probleem zo snel mogelijk ver helpen. Wacht u een paar minuten a.u.b.


    Zoals u kunt zien is de mevrouw LittleThingy erg melig.
    Probleem opgelost. Niet tevreden? Geld terug. Klein bedrag? Pinnen mag. Jumbo.

    lol..deze reactie is echt waardeloze shit gewoon. Pure shit.. xd

    Trouwens. Je verhaal. Ik heb alleen nog de inleiding gelezen. Ik ga wel ff het hoofdstuk lezen. brb.




    WHAHAHHA. Oppan Ninja-Stijl -muziekje klinkt- Oppan Ninja-Stijl :D Oke sorry. Piet, de hondsdolle huisvlieg -die de hele dag als een gek tegen het raam aan vliegt- zal zich wel ongerespecteerd voelen. Inderdaad. Je hebt gewoon geen respect voor de mens- ik bedoel vliegheid?. Mugheid? idk. Just. DANCE! Oke.. deze reactie telt gelijk voor 2 pagina's mee ofsow. Is er nog iets dat ik moest vertellen?

    Oja.

    JE STORY IS GHEWELDIGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    Oohw.. Je hebt al een nieuw hoofdstuk. Ik kopieer deze reactie wel ff. Dan plaats ik hem nog een keer daar. Slim. Slimme ik. Ik ben Slim. Gewoon Slim. Hartstikke Slim. 3 VWO LIKE A BOSS (cool). MUSTACHE. I know that's you fave word. LIKE A MUSTACHE. WHaha. Nu heb ik vast de reactie van de maand al gewonnen! Nee het jaar! Nee gewoon een dikke televizier ring! Een oscar zelfs! JEAHH. *Doet coole moves (dance)* Wtf. Zie ik opeens een reclame onder deze reactie schrijf ding gedoe:
    Val 10 kg af in 4 Weken??
    Raak 10 kg van je buik kwijt in 4 weken door
    het gebruik ven deze ene (1) rare
    oude tip... -> en dan zo'n gek plaatje.. LOL whaha


    Oke ik maak (jammer genoeg) een einde aan deze reactie. Ik hou van je. Oke weird.. :8 Maar goed, Bye! (doeg)

    1 decennium geleden
  • BCerenB

    love it! eigenlijk moet emma iets met Zayn of Niall krijgen hahahah! en tsja ik hou gewoon van je storyy! oke voor ik helemaal ga flippen of ik ze mag hebben en aarg ik hou mn kop al xxx xd

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • Czerny

    Ik heb medelijden met Zayn! Waarom heeft hij van die klote neven? En voorderest vind ik het ook zielig voor Harry en Liam en Louis! Maar ook Niall is zielig omdat hij inelkaar geslagen is:( gelukkig heeft hij een broer die die klote jochies verslagen heeft!! Waarom wordt Harry inelkaar getrapt? En waarom dat geld ofzo? Ik zit vol vragen maar dit moet een reactie voorstellen:D Duss snel verder met je awesome story!!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen