Sorry heb geen foto zit op school ghehehe. :$ xxx

Clare POV

,,Have you seen the script?'' Quinn kwam naar me toe gelopen.
,,Wat?'' Vroeg ik verward. Quinn hield een boekje omhoog.
,,Nee, heb je de rol!?'' Riep ik uit. Quinn knikte vrolijk 'ja'.
,,I'm so proud of you!'' Riep ik weer.
,,Thanks! Wacht ik laat je het inlezen..'' Ze gaf me het boekje en ik bladerde erdoor.

'Ik deed alles wat ik kon voor je en je liet me zitten! Je bent een bitch, Clara.'

Allemaal dat soort dingen. Wat was dit? Dit was van Eli? En hij speelde zichzelf en Quinn mocht Clara spelen, de boze vriendin.
Dit deed me sterk denken aan onze relatie van toen..
,,What?'' Vroeg Quinn.
,,Dit kan niet.. Dit.. Dit mag niet! Hij mag niet zo liegen!'' Zei ik boos.
,,Waarover?'' Vroeg Quinn. Ze keek me onderzoekend aan.
,,Dit beschrijft onze relatie.. Van toen.. Eli en ik.. But he totally twisted it! Echt waar, ik zou maar niet teveel van hem aannemen, want zodra je iets doet wat hem niet bevalt, eindig jij ook zo!''
-,,Hoe!? Clare, ik snap er niks van.'' Zegt Quinn.
,,Alsof je lucht bent. Of erger nog, zoals dit. Hij probeert me gewoon een schuldgevoel aan te praten!'' Ik kon het niet helpen , ik voelde tranen branden.
,,Hey..'' Zei Quinn en ze leidde me naar de dichtsbijzijnde picnik-tafel.
Ik sloeg wat boeken open zodat het leek alsof ik bezig was.
,,Als er wat is..'' Begon Quinn , maar werd ruw onderbroken door een jongensstem.
,,Thanks for being my inspiration!'' We keken richting de stem. Daar stond Eli. Met z'n smirk.. -,-
,,You welcome.. I guess..'' Zei ik droevig.
,,Je hebt me laten inzien, dat het een fout was om ooit van je te hebben gehouden.. Dankzij mijn nieuwe beste vriendin..'' Hij wees naar Quinn. Wat? Had zij..? Nee. Dat kon gewoon echt niet. Ik ademde een flinke hap lucht in.
,,O nou ben je lekker! Je bent echt gemeen! Een stuk schrijven wat je ex afkraakt, en dan mij de schuld geven!'' Riep Quinn.
,,Pardon me?'' Zei Eli.
,,You're hurting her, can't you see!'' Riep Quinn.
,,Quinn..'' Zei ik voorzichtig.
,,,,Weet je hoeveel pijn ze mij heeft gedaan?'' Riep Eli uit.
,,But , no matter. If that's what you think.. You're out.'' En zo liep hijweg.
,,WHAT!? Omdat ik het voor m`n vriendin op neem!? JE BENT GESTOORD!'' Riep Quinn hem na. Maar hij liep gewoon door. Arm kind.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen