Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo And Fernando Torres } --> 17
luister dit liedje -->
http://www.youtube.com/watch?v=4dUxiXj9Z2g
Je gaat op je plaats in het vliegtuig zitten. Je was zo blij vandaag, je geluk kon niet op, tot enkele minuten geleden. Sinds je gisteren het gesprek van *jij* en Joyce had afgeluisterd, was je aan het analyseren geweest en steeds meer geraakte je ervan overtuigd dat het over jou ging. Je begon er toen meer aan te denken dat ze het je vandaag zou zeggen, begon je te beseffen dat je zelf ook wel gevoelens voor haar begint te krijgen, zeker als je aan de afgelopen dagen dacht dat jullie weer samen waren. Je paste ook perfect in hun gesprek van gisteravond, maar die kwal natuurlijk ook. En deze schok moest je daarnet ervaren. Je voelt je ogen vochtig worden en kijkt rap door het raampje zodat niemand anders dit kan zien.
Het is alweer woensdagavond je ligt in je bed wanneer je gsm afgaat, tot je verbazing zie je dat het Cristiano is. “Hey met Cristiano, ik bel je toch niet wakker?”. “Nee hoor”, lieg je om bestwil. “Oke, gelukkig, maar wat ik wou vragen, zou je zaterdagavond met mij willen uitgaan eten en misschien kunnen we daarna naar de cinema?”. Je bent even stil, wat moet je nu zeggen. “Als je liever niet doet, mag je dat ook zeggen hoor”.
“Owh neenee, sorry, zo bedoelde ik het niet, maar het is gewoon zo, ik spreek normaal elke zaterdagavond af met Joyce, m’n beste vriendin en uhm…tjah hoe moet ik dit zeggen dat je dit niet fout oppakt, het is niet dat ik me schaam om met jou in het openbaar te zijn, maar nu zijn ze al niet echt zacht voor mij op school toen die foto’s van mij en Fernando in de tijdschriften stonden, ik wil dat maandag niet weer meemaken, maar ik wil wel graag met je afspreken hoor”.
“Oke uhm… najah dan doen we het zo, we spreken vrijdagavond af, je komt naar mijn huis, ik zal koken en we kunnen dan een film kijken, is dat voor jou goed?”. “Ja is prima, sorry dat ik zo moeilijk doe”. Hij lacht “ Je doet helemaal niet moeilijk, ik begrijp het wel”.
Wauw wat een huis!, denk je wanneer je voor het huis van Cristiano staat. Je stapt van je fiets en plaatst je fiets op een veilige plaats en loopt naar de voordeur. Wanneer je aangebeld hebt, voel je je met de seconde zenuwachtiger worden, dan gaat de deur open en kijk je in het vrolijke gezicht van ..
Reageer (2)
SNEL VERDER <3
1 decennium geledenCristiano's moederxD,zou pas gek zijn(lol)
1 decennium geledensnel verder jij:Y)