Foto bij Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo And Fernando Torres } --> 16

Tegen mij mag je toch alles zeggen, dat weet je toch” en hij grijnst. “Oke, uhm het zit zo, ik denk dat ik ver… verliefd ben op…

.... Cristiano”. Je ziet dat hij je geschrokken, met grote ogen, aankijkt. “Ma….hoe….wa….?” hij krijgt met moeite iets gezegd. “Ik vond dat jij dit moest weten, ik heb nog niets met hem, ik weet wat je zei, maar ik denk dat je je vergist, ik heb hem een beetje beter leren kennen en hij was best aardig hoor”. “Ma…”.

“Wees aub blij voor mij als het toch iets zou geworden zijn, wanneer je terugkomt”. Hij zucht “Oke”, komt er héél zachtjes uit zijn mond. Dan wordt er zijn vlucht voor de laatste keer afgeroepen. “Owh verdomme, ik ga je zó missen!” en je pakt hem vast. “Ik jou ook” en hij pakt je nog steviger vast. Wanneer jullie elkaar loslaten voel je een traan over je wang rollen, je veegt het snel weg.

Fernando’s pov…
Ze kijkt je aan en zegt dat ze je iets willen zeggen, maar dat ze het niet durft omdat ze jullie vriendschap niet wil verliezen, je vindt het superlief van haar, maar je weet zeker dat dit niet zal gebeuren, je kan al bijna niet meer wachten tot ze het je vertelt, maar dan… vertelt ze je iets wat je nooit verwacht had, je bent héél erg geschokt.

Ze is verliefd op die kwal van een Ronaldo! Ze vraag je om blijf voor haar te zijn. “Oke”, antwoord je met pijn in je hart, je krijgt het met moeite uitgesproken. Dan komt het moment van afscheid, ze zegt je dat ze je heel hard gaat missen, je pakt haar nog eens héél stevig vast, misschien is dit wel de laatste keer dat je dit kan doen. Wanneer jullie elkaar loslaten zie je dat ze snel een traan wegveegt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen