Foto bij O45.

Ahahaha!
Oké back to the point...
7 pagina's met reacties? OMG :O Geweldig! :D Oké ik ga even enkele beantwoorden :P Niet allemaal want reacties zoals 'snel verder' heeft toch niet veel nut om te beantwoorden :P Ookal reageer ik niet op je reactie, toch bedankt hoor! Ik waardeer het echt! Oh BTW.. Ik heb pas één inzending gekregen voor de wedstrijden, namelijk bij wedstrijd 3 van JustMe123. Kan dit kloppen? Jullie weten dat jullie opdracht 1 en 3 morgen ingeleverd moeten hebben? (bloos)

@EmilyStyles Zal ik doen, haha!
@CxStyless Kijk, dat noem ik nou een echte fan! haha! Ik doe mijn best, maar school wordt steeds meer en meer :(
@xVanilla Ahw, poor you :( Volgende keer er helemaal voor gaan en dan komt het goed! Xx
@pienbikkel Das stom zeg...
@1PinkiePie0 Succes! Ik realiseer me dat dat nu waarschijnlijk te laat is :$ Heb je het goed gemaakt? Ik vind economie wel makkelijk..
@Loe008 I'm impressed!
@JoyxJustin Nee, want dan ben ik een van mijn liefste, trouwe abootjes kwijt :( En dat zou ook betekenen dat ik een moordenaar ben :( En ik wil geen moordenaar zijn :( En jij bent gewoon te leuk om dood te zijn.. en zo kan ik nog een uur verdergaan geloof ik (bloos)
@HARREEH Dankjewel!
@LittleThingy Haha, bedankt. Moet wel lukken. Vorig jaar was het na Nederlands mijn beste vak, dus ik moet gewoon even door het staal heen bijten haha!
@naomipje Ik heb pas één keer een onvoldoende gehaald voor Engels buiten dit proefwerk... en dat was voor een so waarvoor ik niet geleerd had :$ Nee, wacht ik lieg. Ook een keer voor een proefwerk, maar daar had ik ook niet voor geleerd, haha!
@Ly1dLaura Engels is na Nederlands mijn beste vak :P Voor leestoets kun je niet veel leren eh. Bovendien, mijn spraak en woordenschat is echt het probleem niet zo. Ik heb een volle Brits accent dus ja :P Mijn klasgenootjes zijn jaloers op mijn perfecte Britse imitatie, haha! Trouwens, dat deed ik bij bosloop laatst. Het was Liams verjaardag en tja... Liam is een goede sporter dus dat kwam wel goed uit :P Ik zo de hele tijd: 'Voor Liams verjaardag' Haha! Helpt echt ;) Bedankt voor je kudo en ik doe mijn best!
@fluweel Ahw dit is één van de liefste reacties die ik ooit gekregen heb!! Dankjewel! You're amazing! (H)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (32)

  • Czerny

    aaw ik vind Louis egt zo zielig nu! en ook Niall is zielig met zijn uitgaande sterretje haah..xD

    1 decennium geleden
  • Aster

    Je verhaal is geweldig, ik kijk eigenlijk om de tien minuten of er een nieuw stukje is haha!

    1 decennium geleden
  • Cannon

    Hahaha, ik heb mijn beste vriendin ook verteld over dit verhaal, en zij heeft weer aan een vriendin van haar over dit verhaal verteld, dus dat gaat nog wat worden met allemaal extra abo's! ^^

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    Hihi mijn vriendin leest hem nu ook :D haha echt een geweldig verhaal werd helemaal blij toen ik zag dat je had geschreven ! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen