Foto bij Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo And Fernando Torres } --> 14

“Van Fernando, ik was mijn sleutel gisteren vergeten”. “Owh…”, zegt je moeder nu veel stiller. “Ben douchen” en je loopt meteen de trap op, naar boven toe.

Het is woensdagmiddag, je fietst samen met Joyce naar de stad toe. Jullie gingen aan jullie groepswerk van verzorging beginnen. Jullie moeten allemaal cosmeticaproducten vergelijken met elkaar, van die ‘studie’ moeten jullie uiteindelijk een verslag maken. Jullie lopen vrolijke de ICI Paris binnen. Wanneer Julie een verkoopster hebben uitgelegd wat jullie moeten doen, stelt ze voor dat ze wat testers op een tafel zet, zodat jullie rustig kunnen werken. Jullie zijn aan het wachten, terwijl Joyce een sms krijgt.

“Owh shit,nee”. Je kijkt Joyce aan en ze wordt rood. “Sorry, maar ik moet snel weg, er iets iets met mijn oma, ze ligt in het ziekenhuis”. “Ga maar”. “En…”. “Ik zal het wel alleen doen, ga nu maar”. “Weet je het zeker?”. “Tuurlijk, anders zei ik het niet”.
“Echt sorry en bedankt”, ze geeft je een knuffel en loopt weg. Je zucht, je begrijpt wel dat Joyce nu niet kan blijven, maar je ziet er wel een beetje tegenop om dit helemaal alleen te doen. “Kan ik je misschien helpen?”.

Je schrikt op en ziet Cristiano staan. “Hoe weet jij…?”. “Ja sorry, ik hoorde jullie twee daarnet bezig, wat moet je eigenlijk doen?”. Je legt uit wat je moet doen en dat het voor school is. Hij kijkt naar de tafel, waar de verkoopster net mee klaar is. “Amai, als je dat allemaal in je eentje moet doen…”. “Ja ik weet het, daarom was het ook een groepswerk”. “Ik wil je wel gerust helpen, als jij dat ziet zitten”.

Je twijfelt, je denkt aan wat Fernando tegen je gezegd had. “Aghja waarom ook niet”. “Oke, zeg maar hoe ik je kan helpen” en hij gaat op de kruk zitten waar eerst Joyce zat. Het was best nog gezellig, je had een paar keer goed kunnen lachen met hem. Je bedankt de verkoopsters en loopt met Cristiano naar buiten. “Bedankt om me te helpen”.

“Owh is graag gedaan en ik moet toegeven, het was best gezellig”. “Ja vond ik ook wel”. “Uhm misschien is het onbeleefd dat ik dit nu vraag, maar zou ik je nummer mogen hebben, kunnen we nog eens afspreken”. “Oke is goed” en jullie geven elkaars gsm, om jullie nummer erin te zetten. “Ik moet nu door” en je loopt naar je fiets en fietst naar huis toe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen