Things will never be the same again ... { Cristiano Ronaldo And Fernando Torres } --> 12
Het lukte je ook nog vrij snel en niet veel later verdwijnt Cristiano ook weer. Je kon de grijns niet van je gezicht houden, wanneer hij zich nog eens omdraaide en met ongenoegen moest zien dat zij geen oog had voor hem.
Na een tijdje moet ze naar het toilet, je kijkt haar nog na en dan merk je dat Cristiano niet veel later ook naar het toilet gaat, zat hij haar nog de hele tijd in het oog te houden?! Zou je er achteraan gaan? Als ze te lang achterblijft ga je kijken, nu blijf je gefocust kijken naar de gang die naar de toiletten leidt.
Cristiano’s pov…
Owh die Torres ook, je kon zijn grijns daarnet echt niet uitstaan, je moet toegeven eerst dacht je ook wel dat zij zijn meisje was, maar in de kantine kwam je erachter dat het niet zo is, je was er wel blij om, om dat te horen, je zag haar al zitten van de éérste keer dat ze naar je glimlachte. Maar je kon ook wel al merken dat Torres je nooit in haar buurt zou laten komen, je moest op een andere manier in haar buurt geraken, maar hoe…. Hey is ze dat niet?! Je ziet haar voorbij lopen, wanneer je kijkt waarvan ze afkomt zie je dat Torres haar nakijkt, TORRES KIJKT HAAR NA, nu is het jouw tijd om hem terug te pakken en je loopt ook naar de toiletten. Je blijft daar wachten tot je haar ook terug ziet lopen, dan loop je snel achter haar aan. Ah Torres is nog steeds aan het kijken, nu kan jij de grijns niet van je gezicht houden.
luister nu dit liedje erbij -->
(http://www.youtube.com/watch?v=8AfMGHTQxVA&feature=channel_page)
Fernando’s pov…
Je blijft gefocust naar de toiletten kijken, je ziet haar terugkomen en WEERAL loopt Cristiano achter haar. Wat moet die gast toch?! “Was hij je aan het lastigvallen?!”. Je ziet dat ze schrikt van je reactie “Hey how kalm aan gast! Over wie heb je het eigenlijk?”. “Ja sorry, was niet kwaad bedoelt op jou, Cristiano Ronaldo natuurlijk”. “Owh, snap niet wat je bedoelt, ik heb hem niet meer gezien”. “Owh….”. “Is er iets tussen jou en hem?”. Je kijkt haar moeilijk aan “ Tjah hoe moet ik het zeggen…ik…ik moet hem gewoon niet, hij is zo’n arrogante Portugese kwal, hij denkt dat hij alles aankan en alles kan krijgen wat hij zelf wil, zelfs op het gebied van meisjes”. “Fernando, overdrijf je niet een beetje?”. Je kijkt haar een beetje verontwaardigd aan “Je kan hem beter niet in je buurt hebben”.
Reageer (2)
Cristiano in een lekker strak vest met een rits. Das ni goed, pak je zuurstofmasker want ik ga kwijlen (':
1 decennium geledennice
1 decennium geleden