Foto bij Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo And Fernando Torres } --> 11

* zo was jij gekleed *


Jij en Joyce zitten al in de auto wanneer Fernando nog verder aan het afspreken met zijn teamgenoten. “Je vind het toch echt niet erg hé, Joyce?”. “Nee joh, echt niet, ga je maar amuseren!”. “Je bent echt een geweldige vriendin!”.

http://www.youtube.com/watch?v=ZqqY07OZWps
--> zet dit liedje op wanneer je dit stuk leest

Jij en Fernando hebben jullie allebei klaar gemaakt om uit te gaan en zitten al terug in de auto, onderweg naar de discotheek. Er is precies een pijnlijke stilte, die jullie anders nooit hebben of toch nooit zo lang. “Fernando?”. “Mhmm ja?”. “Ik heb er eigenlijk over nagedacht en voor mij moeten we niet echt anders tegenover elkaar gaan doen, misschien doen we dit nu een uur ofzo en het voelt nu al zo raar aan voor mij, dit zijn wij niet meer tegenover elkaar, wat vind jij?”. Hij kijkt je superblij aan “Ik ben eigenlijk wel opgelucht, het voelde voor mij al niet goed aan toen je het zei, ik ken je al jaren en we doen al jaren zo tegen elkaar, onze vriendschap is door de jaren gegroeid en zo sterker geworden, dit zijn we gewoon, misschien is het voor anderen mensen niet juist wat wij doen, maar voor mij voelt het net juist aan, het voelt aan als onze vriendschap, maar ik wou het eerst niet zeggen, want ik wou niet dat jij je slecht ging voelen bij hoe we waren”. “Owh dat is kei lief van jou gezegd” en je krijgt een brede glimlach om je gezicht. Je ziet dat Fernando lichtjes begint te blozen en hij kijkt terug naar de weg, je reageert er niet op, want je wil niet dat hij zich nog meer ongemakkelijk gaat voelen.


Wanneer jullie in de club zijn gaan jullie naar Fábio enzo toe. Fernando vraagt wat je wil drinken en loopt met een paar teamgenoten naar de bar toe. Jij begint al te dansen met Isabella enzo, niet veel later begint ‘Love in this club’ van Usher. Plots voel je iemand langs achter tegen je aandansen. Je schrikt er een beetje van,maar probeert het niet te laten merken “Hey, ik ben Cristiano”. Jij zegt ook wie je bent. Niet veel later komt Fernando ook terug en hij geeft je je drankje. Hij gaat uitdagend dichter naar jou toe dansen ,maar dan langs voor , je hebt het door en je lacht en gaat ook dichter tegen hem aandansen. Je hebt nog niet meer door dat Cristiano weggaat.

Fernando’s pov….
Wanneer je terugkwam zag je tot je verbazing een jongen bij haar dansen en wanneer je dichterbij kwam merkte je tot je ongenoegen dat het Cristiano Ronaldo was. Je moest die jongen niet en al zeker niet in de buurt bij haar. Maar je kwam al vlug met een plan. Je geeft haar haar drankje en je probeert hij haar uitdagend dicht bij jou te lokken. Het lukte je ook nog vrij snel en niet veel later verdwijnt Cristiano ook weer. Je kon de grijns niet van je gezicht houden, wanneer hij zich nog eens omdraaide en met ongenoegen moest zien dat zij geen oog had voor hem.

Reageer (1)

  • Lioness

    leuk kleed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen