yeaah 2e hoofdstukje hope you like<'33

Als ik bij de ingang van het zwembad aanfiets zie ik dat Melanie er al is. "hehe" zegt Melanie "Dat duurde lang." "Ja sorry kon m'n bikini niet vinden" Melanie grinnikt. "Oke.. Lets go!" als we hebben betaald bij de ingang is het al best wel druk. "Waar gaan we liggen?" vroeg Melanie aan mij. "Eeehm daar zijn nog twee ligbedden vrij!" We liepen er heen gooide onze spullen erop en gingen zwemmen. 'ZULLEN WE VAN DE GLIJBAAN GAAN?" riep ik hyper. "jaa is goed" We liepen naar de glijbaan toe liepen naar boven en we gingen aftellen "3...2...1. GO!" we glijden er als een idioot er vandoor. "WHOEHOEEE" gilden we. Toen we eenmaal beneden waren kwamen er opeens een grote groep jongens boven op ons terecht waardoor wij een kopje onder gingen. Ik kwam snel weer boven water en ademde diep in en uit. "KIJK EENS FF UIT!" zei Melanie. "Sorry" zei de jongen met de mega bos krullen. Ik kijk ondertussen naar mijn bloeddende teen. "fijn die nagel gaat eraf" mompelde ik. "Echt sorry" zei de jongen met een getinte huid. "Geeft niks" zei ik maar. Toen ik weer naar de jongens keek zag ik het opoeens...



yeaah i hope you like this! dit is echt serieus mn eerste verhaal dus ben nog niet zo goed..

Reageer (1)

  • NiallsCutie

    Veett! 'k vind je story nu al super! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen