Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo And Fernando Torres } --> 10
“Najah kijk ik en *jij* kennen elkaar al van kleins af aan, we woonden altijd langs elkaar, we trokken dagelijks met elkaar op, we hebben een sterke band gekregen en daardoor zijn we close. Darling noem ik haar al heel lang, dat stelt niets voor hoor, net als die andere dingen die stellen ook niet veel voor, is allemaal maar om elkaar te plagen en te grappen, als we iets zouden hebben, denk ik dat jij de eerste was waaraan ze het zou vertellen, toch,”. Je knikt. “Oke , sorry” en Joyce kijkt jou aan. “Geeft niet” en je knipoogt naar haar.
Joyce gaat dan naar het toilet. Je ziet er maar stil bij. “Alles weer goed tussen jullie twee?, vraagt Fernando bezorgd aan jou. “Ja hoor”. “Wat is er dan?”. “Ik….misschien heeft Joyce wel gelijk, misschien zijn we wel té close bezig?”. “Waarom denk je dat?”. “Nou de vriendin van Fábio vroeg ook al of we het wel zeker wisten dat we niets hadden”. Er viel even een pijnlijke stilte. “Hoe wil je het nu dan doen?”. “Minder close?”, dit zei je veel zachter dan dat je normaal spreekt. “Owh…uhm…oke”. Je merkt dat Fernando stil is. “Hey,maar ik heb je nog altijd even graag als eerst hoor” en je omhelst hem. Dan zie je dat die jongen jullie in het oog houd. Het lijkt net of hij opschrikt, hij lacht naar jou en jij lacht vriendelijk terug naar hem.
Joyce komt ook terug van het toilet en gaat terug aan tafel zitten. “Torres we gaan met het team nog een stap in de wereld zetten, ga je mee?”. Hij kijkt naar jou en Joyce. “Je mag hen gerust meenemen hoor” en hij loopt weer weg. “Uhm Fernando, zou je mij eerst thuis kunnen afzetten, ik ga nooit meemogen van mijn ouders?”. “Owh maar dan ga ik ook niet mee, wij doen elke zaterdagavond iets samen”. Joyce kijkt je aan “Owhnee! Ga maar mee met hen, Fernando blijft niet zolang hier als ik, met mij kan je nog veel zaterdagen wat doen”.
Jij en Joyce zitten al in de auto wanneer Fernando nog verder aan het afspreken met zijn teamgenoten. “Je vind het toch echt niet erg hé, Joyce?”. “Nee joh, echt niet, ga je maar amuseren!”. “Je bent echt een geweldige vriendin!”.
Reageer (2)
ik ga snel verder lezen
1 decennium geledensnel verder jij:Y)
1 decennium geleden