Foto bij # 027 - Antonella Martinez

Eerst en vooral wil ik me verontschuldigen dat het zolang heeft geduurd vooraleer er een nieuw stukje kwam. ;$ Ik had gewoon geen tijd + ik had ook nog eens problemen met mijn vriendje..

De volgende ochtend werd ik wakker door de wekker die vanaf vandaag zijn routine weer mocht doen. Ik herinnerde me dat Zayn was blijven slapen. Ik opende glimlachend mijn ogen en keek naast me waar Zayn gek genoeg niet meer lag. Mijn glimlach verdween. Zou hij naar huis zijn geweest? Dat kon toch niet? Hij zou me niet zomaar alleen laten. Langzaam kwam ik overeind en stapte ik uit bed. Ik liep mijn kamer uit en net toen ik de badkamerdeur wou openen, opende een shirtloos Zayn de deur en keek hij me met een brede, overdreven glimlach aan. Ik grinnikte zachtjes en liet mijn ogen kort over zijn blote borstkas glijden. Ik kon het gewoon niet laten. Ik keek naar de tattoo rechtsboven op zijn borst. Tattoos vond ik sexy. En zeker bij Zayn. Ze stonden hem gewoon, allemaal. "Goodmorning gorgeous." zei Zayn lief en hij drukte een kusje op mijn wang. "Goed geslapen?" stelde hij me de vraag er meteen na. Ik knikte en de glimlach verscheen terug op mijn gezicht. "Zeker weten met jou naast me." antwoordde ik. Hij grinnikte zachtjes. "Ga nu maar eerst douchen." zei hij me. "Ik breng je straks naar school." Ik knikte kort en verdween in de badkamer om me klaar te maken. Het was schattig dat Zayn me naar school zou brengen. Ik was namelijk nog aan het leren om met de auto te leren rijden en eerlijk gezegd bakte ik er niets van. Hopelijk zou dat beteren met de tijd. Ik hoefde me eigenlijk nu geen zorgen maken om mijn rij-examen, eerder om de eerste schooldag. Ik had er totaal geen zin in. Het was dan wel nog niet bekend van Zayn en mij dat we een koppel waren, maar zolang zou dat vast niet duren. De paparazzi zou daar wel voor zorgen volgens mij. Onze relatie hoefde ook niet verborgen blijven van mij, maar ik wou de paparazzi gewoon vermijden. Ik wou geen beroemd, luxe leventje als Zayn. Het was niet voor mij bestemd als ik er zo aan dacht. Steeds maar in de aandacht. Achja, ik zag wel wat de toekomst bracht. Nu de eerste schooldag overleven.

Na een korte, verfrissende douche had ik me al snel omgekleed en mijn make-up gedaan. Ik liep naar beneden en daar zat Zayn op de bank. "Anto, wou je iets om te eten? Als je wilt kan ik het nog snel voor je klaarmaken?" zei Zayn haastig. Ik grinnikte kort en kwam naast hem zitten. "Nee, dankje." zei ik lief en ging op zijn schoot zitten. Ik legde mijn armen om zijn nek heen en boog lichtjes voorover. Een verleidelijke glimlach verscheen er op Zayn's gezicht. Ik drukte teder mijn lippen op die van hem terwijl ik mijn ogen sloot. Dit moment voelde zo goed aan.

Reageer (3)

  • Hazzaslover

    <3

    1 decennium geleden
  • Euforia

    Aww dit is cute <3
    En als je wilt praten over die problemen met je vriendje, mijn inbox staat open voor je <3

    1 decennium geleden
  • Malikjuana

    cute!!! snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen