Foto bij Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo And Fernando Torres } --> 8

. “Tuurlijk, onze afwasmachine is kapot en kan pas overmorgen worden gemaakt" en je gooit een handdoek naar hem toe.

Je loopt samen met Joyce naar de voordeur van het huis van Fernando’s ouders. “Is dat zijn auto?”. “Uhuh”. “Wauw vette wagen!”. “Ja weet ik en je lacht naar Joyce en belt aan. De vader van Fernando doet open. “hey *jij*, alles goed?”. “Hey, ja alles goed en met u?”. “Ook goed hé meisje,het is weekend hé” en hij lacht en laat jullie binnen. “Fernando je vriendin is er!”. Niet veel later komt hij van de trap afgelopen. “Hey Darling” en hij geeft je een zoen op je wang. “Joyce , toch?”, Joyce knikt en hij geeft haar een hand. “Ik ga even m’n spullen pakken”, hij loopt naar de woonkamer. Jij en Joyce zijn nog alleen in de hal. “Darling, ik dacht dat jullie écht niets hadden?”. Je lacht, “Joyce, dat stelt niets voor”. “Stelt niets voor, hoe denk je dat je vriend zou reageren, als je er één had?”. “Tjah, maar ik heb er geen “ en je knipoogt. “Wat heb je niet?”. “Een vriend?”. Fernando kijkt je verontwaardigd aan “Owh en wat ben ik dan?”. “Zo bedoel ik het niet…”, Je kijkt Joyce aan, je merkt dat ze het steeds moeilijker krijgt. “…laat maar zitten, straks kan Joyce helemaal niet meer volgen”. Hij opent dan de voordeur en laat jou en Joyce eerst naar buiten gaan. “Kom door, anders ben ik zo te laat” en hij geeft jou een klopje tegen je kont. “Aaaah Fernando jongen!”. “Ik heb jou ook graag” en hij grijnst en zet zijn sporttas in de koffer. Eerst laat je Joyce instappen, je laat de zetel weer naar achter vallen en stapt ook in. Fernando draait zich om naar Joyce “heb je genoeg plaats?”. “Ja hoor”. “Oke” en hij start de wagen.
Toen jullie aankwamen bij het stadion, kwam ook Fábio aan met zijn vriendin. “Ah Torres, je hebt je vriendin ook weer bij, heb je er nu al twee?”. “Jouw kan ik toch niet van het tegendeel overtuigen”. “Jullie komen ook bij de andere vrouwen zitten?”. Je kijkt Isabella aan “Ik zou niet weten waar we moeten zitten”. “Ah, kom dan maar met mij mee”.

Reageer (1)

  • Lioness

    dat kapsel van de blonde xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen